  • 1. Data: 2012-05-29 13:16:09
    Temat: Re: czy TIRmany mają zakaz jazdy podczas euro??
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2012-05-29 12:43, PH pisze:
    > bo wczoraj miałem nieprzyjemność po raz kolejny przebyś trasę z miasta
    > organizatora Wrocławia do miasta organizatora Warszawy
    > no brak słów normalnie :|

    Przecież będą jeździć koleją/latać samolotem. Tylko szaleńcy będą jeździć.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 2. Data: 2012-05-29 13:37:13
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Przemysław Gubernat" <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>
    napisał w wiadomości news:jq2b5p$csr$1@pyro.tvk.wroc.pl...

    > Przecież będą jeździć koleją/latać samolotem. Tylko szaleńcy będą jeździć.

    dwie stłuczki pociągów w ostatnim tygodniu... no i oczywiście lotniska są
    parę kroków od aren zmagań sportowych :)

  • 3. Data: 2012-05-29 18:01:32
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "Przemysław Gubernat" <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>
    napisał w wiadomości news:jq2b5p$csr$1@pyro.tvk.wroc.pl...

    cały miesiąc sklepy i hurtownie beda musialy dawac rade bez dostaw zeby
    niedowartosciowani mali mobilkowie mogli "normalnie" jezdzic