    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Thu, 4 May 2017 10:22:50 -0700 (PDT)
    Subject: Re: czy da się podmienić protokol w js?
    From: s...@g...com

    > więc robiłem wersję z wrapperem JS który linki w postaci
    > lokalnie traktował jako prowadzące do katalogów z htmlem slajdu a na
    > tablecie miał wykrywać w ścieżce location
    > ciąg "/data/application/" i formować veevową wersję ale dostałem info że to
    > nie działa - najwyraźniej JS we tej apce jest zubożony, np prosty JS do
    > rozpoznania silnika browsera nie rozpoznał nic.

    To może być problem ścieżki a nie JS. Pod Windows nie można np. pobierać plików JS z
    dysku. Pod Androidem z kolei nie mogą one być w exe. Ale moje doświadczenie dotyczy
    Qt i jego udziwnień w dziedzinie przeglądarek, więc nie koniecznie musi być tak w
    twoim przypadku. Tym nie mniej sprawdziłbym czy na pewno ścieżki są absolutne (prawie
    na pewno nie obsłuży ściwżki względnej) i czy są prawa dostępu do tych plików (bo jak
    rozumiem to Linux). Być może silnik JS obsługuje jedynie pobieranie plików z domeny
    (a nie z dysku lokalnego). Jak powalczysz to na pewno uda się pobrać pliki inne niż
    te w oryginalnych linkach...