  • 11. Data: 2010-07-10 09:02:32
    Temat: Re: [OT] czy limit 100MB wystarczy?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:i17lsj$o4a$1@node1.news.atman.pl...
    W dniu 2010-07-09 15:29, zlotowinfo pisze:

    >Komu turbo odpowiada to sobie włącza, komu nie odpowieda- ma wyłączone.

    jaki związek z tematem miała ta wypowiedź?

    --
    animka

  • 12. Data: 2010-07-10 11:33:03
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-10 11:02, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "Animka"<a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > jaki związek z tematem miała ta wypowiedź?

    Moja odpowiedź miała związek z Twoim cytatem - jak wyżej.

    --
    animka

  • 13. Data: 2010-07-11 21:26:31
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Moja odpowiedź miała związek z Twoim cytatem - jak wyżej.

    moja wypowiedź była sprostowaniem
    twoja wypowiedź nie tyczyła się tematu i byla nie na miejscu

  • 14. Data: 2010-07-12 01:02:59
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-11 23:26, zlotowinfo pisze:

    > moja wypowiedź była sprostowaniem
    > twoja wypowiedź nie tyczyła się tematu i byla nie na miejscu

    Ty to już sam nie wiesz co powinno być na miejscu a co nie i tylko
    motasz się ze swoimi problemami. Jak zwykle zresztą.

    --
    animka

  • 15. Data: 2010-07-12 10:20:14
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Ty to już sam nie wiesz co powinno być na miejscu a co nie i tylko motasz
    > się ze swoimi problemami. Jak zwykle zresztą.

    ja się motam? to ty piszesz nie na temat w tym wątku

  • 16. Data: 2010-07-13 09:34:50
    Temat: Re: czy limit 100MB wystarczy?
    Od: "gosmo" <t...@m...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "konsultant" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > chyba raczej puszcza przez proxy, bo nie powie serwerowi a weź ty mi
    > kompresnij te dane

    A dlaczego nie powie? Wystarczy, że wyśle: "Accept-encoding: gzip" i serwer
    będzie kompresował transmisje. Ale... chyba wszystkie przeglądarki to
    obsługują, jeśli nie to zapewne na wszystkich można to włączyć.

  • 17. Data: 2010-08-09 23:31:01
    Od: Edwin Wierszelis <n...@n...to.go>

    On 2010-07-13, gosmo <t...@m...pl> wrote:

    > A dlaczego nie powie? Wystarczy, że wyśle: "Accept-encoding: gzip" i serwer
    > będzie kompresował transmisje.

    O ile jest skonfigurowany na korzystanie z tego zadania.

    Opera Mini korzysta z zewnetrznego serwera do renderowania stron. De facto
    przegladarka znajduje sie na tym serwerze, a do telefoniku jest przesylany
    tylko lekkostrawny "wyciag", zawierajacy tekst i obrazki (o obnizonej
    rozdzielczosci), dostosowany do wielkosci wyswietlacza itp. Opera Mini
    obniza ilosc przeslanych danych dziesiatki razy, zdecydowanie bardziej niz
    daloby sie droga kompresji normalnej tresci. Wada tego rozwiazania jest
    taka, ze jestes od tego serwera zalezny (moze kiedys przestac dzialac),
    powierzasz mu swoje hasla i historie odwiedzin. Czesc funkcji stron nie
    zawsze dziala.

    Istnieje jeszcze bardziej oszczedny sposob, ale graniczacy juz z perwersja.
    Stawiasz w Internecie wlasny serwerek z zainstalowana przegladarka pracujaca
    w trybie tekstowym (links, lynx itp.) i laczysz sie z nim aplikacja
    terminalowa (PuTTY albo MIDPssh). Zastosowania to ma ograniczone, ale
    oszczednosc jest nie do przebicia. Ja tak kiedys przez dwie godziny czytalem
    polska prase siedzac za granica (w roamingu GPRS) i ta sesja kosztowala mnie
    bodaj 6 PLN.

    --
    Pozdrawiam, EdWin
    edwart at ruda kropka kropka kropka net