eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingczy niskopoziomowe programowanie jest ciekawe a wysokopoziomowe nudne? › Re: czy niskopoziomowe programowanie jest ciekawe a wysokopoziomowe nudne?
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Tue, 10 Sep 2019 17:01:23 -0700 (PDT)
    Subject: Re: czy niskopoziomowe programowanie jest ciekawe a wysokopoziomowe nudne?
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 września 2019 23:47:43 UTC+2 użytkownik g...@g...com napisał:
> [...]
    wysokopoziomowe (choc nie wiem czy jest to odpowiednie slowo bo moze chodzi bardziej
    o slowo 'wspolczesne' (?) a moze poprostu bardziej o 'oop' ?) nie jest INHERENTNIE
    nudne, nie jest nudziarstwem?

    > To pewnie zależy co się robi.
    > Chyba ogólnie z pisaniem rzeczy jest tak, że jak się np. wypełnia formularze
    podatkowe, to to jest raczej nudne, a jak puszcza wodzę fantazji, to ma szansę być
    ciekawe.

    > Ja na androida napisałem w javie jedną appkę (choć może 'appka' to za dużo
    powiedziane), i faktycznie jest trochę męczące, że jest tutaj dużo wynajdywania koła
    na nowo (z drugiej strony chyba nikt jeszcze nie zrobił tego dobrze, więc może w
    końcu komuś się to uda).

    > Męczące jest to, że trzeba tyle wkładać pary w rzeczy, które powinny być oczywiste,
    jak np. konfiguracja środowiska.

    > No i potrzeba dużo ramu żeby android studio ruszyło. (2gb to zdecudowanie za mało,
    przy 4 da się coś skompilować, ale działa słabo. Żal)

    no fakt ja mam 4 GB na kompie z win10 i niektore projekty glupich demek kompiluja sie
    cos po 5 minut ..super technologia

    > Ale tak poza tym to moje odczuie jest raczej takie, że przekuwanie jakichś idei w
    działający kod jest jedną z bardziej satysfakcjonujących rzeczy jakich zdarzyło mi
    się doświadczyć

    ja mam doswiadczenia dwojakie, niektore rzeczy kodowalo sie jako tako fajnie ale pod
    tym tekstem wyzej bapewnoi bym si enie podpisal

    inne zakrawaja na nude i meke... moe samo uczenie sie czegos nie jest az taka meka
    (choc to chyab zalezy od jakosci tego czegos i android jakos tu nie bryluje ) ale
    nuzace jest to ze troche tego jest

    moze niskopoziomowe systemy byly jednak lepsze wlasnie dlatego ze ten zestaw do
    nauczenia sie byl mniejszy i dobrze okreslony...

    mozliwe ze przez to jest to nudniejsze 1) jakosc (gorsza) 2) ilosc (do nauczenia sie
    - wieksza)

    jesli tak wyglada to na dosyc banalny wniosek ale potwierdzaoby to teze, i nadal nie
    wiem czy uda mi sie to masakryczne znudzenie przezwyciezyc