    From: Arni <a...@n...spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: czy tez Was podpuszczaja puszki?
    Date: Tue, 31 Mar 2009 13:25:43 +0200

    BartekGSXF pisze:
    > Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości
    > Nie wiem jakiego masz i mnie to nie obchodzi.
    > Emotke widziales?
    > A celem wyjasnienia, przejdzie mu ochota na sciganie jak go jakies auto
    > objedzie i tyle.
    > Teraz zrozumiales? :)

    nie zrozumiales pytania: czego dowodzi fakt, ze ktos mnie objechał? Bo
    nie rozumiem dlaczego ten fakt musi wyzwalac ochote do scigania.
    Zeby zostac objechanym trzeba najpierw stanąc do wyscigu wiec ochote
    trzeba miec przed a nie po objechaniu. Nie staje do wyscigu - nie bede
    objechany. Kazdy jezdzie takim tempem jakie mu odpowiada a ze ktos
    jedzie szybciej - wolna droga byle nie po mnie.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"