    Subject: Re: czym kleić radiatory do kości pamięci?
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>
    Date: Thu, 7 Dec 2017 19:47:56 +0100

    On 07.12.2017 15:15, Marcin Debowski wrote:

    > Klej prędzej, z taśmą będzie gorzej bo np. te niebieskie, 3M, które są w
    > sumie przemysowym standardem mają ca 0.6W/mK. Używałem ich do pamięci i
    > procesorów H3 na SBCs i wydaje się, że robiły co do nich należało.
    >
    > Ten, klej epoksydowy:
    > https://www.3m.com/3M/en_US/company-us/all-3m-produc
    ts/~/3M-Thermally-Conductive-Epoxy-Adhesive-TC-2810

    > deklarują, że ma 0.8-1.4

    Znalazłem taką taśmę:

    https://pl.aliexpress.com/item/5m-10m-25m-Roll-8mm-1
    0mm-12mm-Width-Double-Side-Thermally-Conductive-Adhe
    sive-Tape-for-SMD/32812832395.html

    W parametrach napisali, że ma 1.2W/mK. Może spróbuję. Bo te kleje
    epoksydowe to chyba później trudno odkleić, czy się mylę?

    JaceK