  • 81. Data: 2011-06-19 21:48:36
    Temat: Re: darwin chcial nagrodzic, ale sie rozmyslil
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > To teraz wsiadz na motocykl i rozpedz sie do 150 i przypieprz w auto,
    > pozniej zrob to przy 200 i opowiedz jak bylo, mistrzu i czym sie to dla
    > kierowcy rozni.

    A Ty to zrobiłeś, że wiesz?

  • 82. Data: 2011-06-19 22:01:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello to,

    Sunday, June 19, 2011, 9:48:36 PM, you wrote:

    > begin Bartek Kacprzak
    > A Ty to zrobiłeś, że wiesz?

    A jakie ma znaczenie, co on wie? Jego interesuje tylko życie
    motocyklisty. To, ile trupów taki może pociągnąć za sobą przecinając
    osobówkę się nie liczy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 83. Data: 2011-06-19 22:35:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 19 Jun 2011 11:28:05 +0200 osobnik zwany K wystukał:

    przegrałeś

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 84. Data: 2011-06-19 23:32:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 19-06-2011 11:42, Bartek Kacprzak pisze:

    > Temu tez
    > http://lubartow24.pl/informacje/lokalne/22489/mandat
    _i_10_punktow_karnych_za_jazde_ponad_200_kmh/
    > i temu
    > i temu
    > i temu
    > i temu
    > i temu
    > i temu
    > kurwa sami debile w tych samochodach.
    > Powinni ich kastrowac wszystkich.

    Kuźwa, co teraz??! O rety rety! Mamy pójść na te twoje "precle" i
    tłumaczyć "to niemożliwe, samochody nie jeżdżą 200!" ??

  • 85. Data: 2011-06-20 00:27:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin CUT_INZ

    > Pokazałeś poziom....

    Możesz rozwinąć?

  • 86. Data: 2011-06-20 00:46:03
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Kuźwa, co teraz??! O rety rety! Mamy pójść na te twoje "precle" i
    > tłumaczyć "to niemożliwe, samochody nie jeżdżą 200!" ??
    Ale to wy tutaj sie podniecacie kazdym idiotycznym wybrykiem.
    A pozniej dyskusja konczy sie na ta sama nute
    : bo motory to gupie som. We fakcie pisali.
    :)
    Zalosni jestescie.

    pokaz watek z ostatnich dwoch miesiecy o puszkach w tym samym tonie.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 87. Data: 2011-06-20 00:47:07
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    > begin Bartek Kacprzak

    > A Ty to zrobiłeś, że wiesz?
    Widzialem skutki, ale to ty pieprzysz o roznicach pomiedzy 200 a 300.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 88. Data: 2011-06-20 00:49:04
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> napisał w wiadomości '[

    > A jakie ma znaczenie, co on wie? Jego interesuje tylko życie
    > motocyklisty. To, ile trupów taki może pociągnąć za sobą przecinając
    > osobówkę się nie liczy.
    Czytaj chlopie ze zrozumieniem
    Myslisz, ze roznica bedzie dla kogokolwiek przy 250? 300? 200?
    Jakie auto projektowane jest zeby wytrzymac takie uderzenie?

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 89. Data: 2011-06-20 00:51:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > Czytaj chlopie ze zrozumieniem
    > Myslisz, ze roznica bedzie dla kogokolwiek przy 250? 300? 200? Jakie
    > auto projektowane jest zeby wytrzymac takie uderzenie?

    Tak, będzie. Użyj wreszcie google i znajdź wzór na energię kinetyczną, a
    następnie oblicz ją dla różnych prędkości i mas pojazdów.

  • 90. Data: 2011-06-20 00:52:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Bartek Kacprzak

    > Widzialem skutki, ale to ty pieprzysz o roznicach pomiedzy 200 a 300.

    A teraz to o co Ci właściwie chodzi? Piłeś?