    From: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: dekoder z nowym tv
    Date: Fri, 29 Dec 2017 09:10:50 +0100

    Dnia Thu, 28 Dec 2017 23:42:44 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > https://allegro.pl/kategoria/telewizory-lcd-14241?or
    der=d&stan=nowe&zlacza=Euro&zlacza=HDMI

    > Tu masz nowe(czytaj opisy bo pomimo kategoria nowe są Miszcze co używane wstawiają
    albo uszkodzone) telewizory z hdmi i eurozłączem posegregowane wg ceny z przesyłką
    > Określ Sobie zakres cenowy pomiń jakieś egzotyczne marki i bierz największy na jaki
    Ciebie stać
    > Ja osobiście polecam Samsungi i TCL ale to moja opinia bo mam/miałem i nie było
    problemow.
    > W rodzinie ze dwa LG sa i tez nie ma powodów do narzekań

    Ja tam bym celował w Samsungi i to używane. Te wideo to bym już spuścił
    do kanału. I co do wielkości ekranu - pełna zgoda. Bierz największy 4k
    jaki ci się uda zmieścić w chacie.
    --
    Jacek
    I hate haters.