    From: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: div float
    Date: Fri, 18 Aug 2017 18:04:50 +0200

    W dniu 2017-08-18 o 16:38, Wojtek Gapiński pisze:
    > div będzie się rozciągał w zależności od zawartości. Możesz mu ustawić
    > stałą szerokość albo max-width. Ale jeśli strona ma być responsywna, to
    > musiałbyś to ułożyć inaczej, np. skorzystać z metody użytej w
    > bootstrapie albo podobnym frameworku.

    Moja strona jest responsywna ale nie używam żadnego frameworka, tylko
    media queries. Czy ktoś wie jak to zrobić bez frameworka?
    Nie ma sensu ustawiać szerokości div.tip na stałą, chyba że bym w
    JavaScripcie liczył max-width = szerokość div nadrzędnego - szerokość
    div.label - szerokość div.control. Co o tym sądzicie?