    From: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: div float
    Date: Sat, 19 Aug 2017 12:36:10 +0200

    W dniu 2017-08-19 o 10:00, Jivanmukta pisze:

    > Dzięki Borys, działa!

    niepojęte,

    czy już jest jakiś parametr do rozpychania diva?

    próbowałem znaleźć opis, ale wymiękam:
    "Za pomocą wartości border-box właściwości box-sizing możemy sprawić, że
    właściwości CSS określające rozmiar obszaru zawartości interesującego
    nas elementu HTML nie będą określały rozmiaru obszaru zawartości
    interesującego nas elementu HTML, lecz będą określały rozmiar
    interesującego nas elementu HTML.
    "