    From: kocyk <k...@Z...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: dłuższy wyjazd
    Date: Fri, 03 Jun 2011 19:04:05 +0200

    Szymon Machel wrote:

    > Jadę solo. Szwecja, Norwegia. Noclegi głownie gdzie popadnie :)

    Czyli allemansrat. Uwazaj z tym, bo ja pod sztokholmem szukalem ze dwie
    godziny miejsca, gdzie sie da rozbic. Aczkolwiek zarcie jest dostepne
    nawet na stacjach benzynowych, i generalnie da sie przezyc. Na gotowanie
    na maszynkach musisz wziac duuuuzo gazu, szczegolnie na kawe, herbate
    itp. Radze wziac pod uwage, ze czasem bedzie koniecznosc zaplacenia za
    nocleg. Szczegolnie na polnocy w schroniskach czesto bywa, ze jest sie
    samemu w 4ro osobowym pokoju, no i nie do przecenienia jest dostep do
    prysznica, kawy itp. Warto pytac farmerow, czy moznaby u nich, mimo
    skandynawskosci bywaja normalni.

    > Czasami kemping. Jakieś doświadczenia z żywnością liofilizowaną?

    Nie, stwierdzilem, ze to jednak urlop, i mimo, ze bida urlop, to jednak
    nie jade na dwa miesiace w dorzecze amazonki, wiec chcialbym jesc moze
    obozowo, ale jednak w miare normalnie. W koncu te 30 puszek to nie jest
    az tak mega duzo do spakowania. Biorac pod uwage jazde solo spokojnie
    powinny ci wystarczyc boczne sakwy na zarcie, a torba na siedzenie
    pasazera plus centralny to az nadto dla jednej osoby.
    K.