  • From: "Hinek" <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: dłuższy wyjazd
    Date: Wed, 8 Jun 2011 11:55:08 +0200

    Użytkownik "Carramba" <c...@o...pl> napisał

    > Pracowałem w Norwegii ponad rok, przy stawce godzinowej netto 187 NOK ceny nie
    > sa wygorowane, nadgodziny 120% lub 200%, 37 godzin tygodniowo podstawowe<
    > razem netto plus dodatek rodzinny i inne bajerki circa 16-17kzł miesiecznie.
    > Przelicz sobie, porownaj do cen zywnosci. To u nas jest drogo.

    Czlowieku, o czym ty piszesz??? Chodzi o wyjazd polaka pracujacego
    w Polsce do Norwegii. Dla takiego jest tam koszmarnie drogo.To ile Ty zarabiales
    Norwegi nikogo nie obchodzi i niczego nie wnosi w temacie.

    > A patelnia teflonowa sprawdza sie znakomicie, ja w wyjazdach bazuje na rybach
    > we wszelkiej postaci, zatem smazenie ich na zwyklej patelni to meczarnia, na
    > teflonie przyjemnosc. Dodatkowo wszelakie sznycle, warzywa z patelni, jajka,
    > kielbaski itp itd.

    Caly czas piszesz o wyprawach motocyklowych?
    Mam wrazenie ze nigdy na dalszym wyjezdzie MOTOCYKLEM nie byles.
    Chyba ze ciagnales moto na przyczepie za camperem...
    Czy wozisz tez stolik pod netbooka?

    > Jesli chodzi o noclegi to bardzo czesto taniej wychodzi wynajecie apartamentu
    > w condominium niz np campingi. No bo jesli cena campningu w sezonie oscyluje w
    > granicach 40-50 E za noc a cena mieszkania 35E to warto sie zatrzymac w
    > condominium.

    Ceny kempingow wzieles z ksiezyca. Kto ci takich glupot naopowiadal?
    W jakim kraju masz cene na poziomie 50E za 1 osobe + moto + namiot?
    Podajesz ceny dla Camperow - i to jak widze jest twoj zywiol, ale
    to nie ta grupa. My tu motocyklami jezdzimy :] Jak wiadomo na polnocy
    roi sie od hoteli i condominiow. Ot staje sobie wieczorem, rozgladam
    sie i pytam sie renifera gdzie jest najblizsze kondominium...
    Czemu uczepiles sie HR - to jedyny obcy kraj gdzie byles?
    To jest watek o Skandynawii!!! A jak chcesz o poludniu Europy,
    to prosze - tylko ze twoje rady nijak sie maja do Albanii, Bulgarii,
    Rumunii itd.
    I nie pisz tych glupot o darmowych kempingach :/

    Stwierdzam ze albo jestes kosmita, albo nigdy w zyciu nie
    byles na wyprawie motocyklowej. Nie wiesz o co w tym chodzi, jak
    sie to organizuje ani jakie sa realia takich wyjazdow.
    Pozdr

    --
    Hinek