  • 41. Data: 2012-07-16 07:11:11
    Temat: Re: do stockowców
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2012-07-13 16:41, JA pisze:

    > Dobre porównanie do gównianego grafika, co nie potrafi wybrać zdjęcia do
    > ulotki.
    Potrafi.
    Tylko to trwa dłużej, a czas to pieniądz i tego nie rozumiesz.

    JD

  • 42. Data: 2012-07-17 17:03:46
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-07-16 05:11:11 +0000, JD <j...@g...com> said:

    > Tylko to trwa dłużej, a czas to pieniądz i tego nie rozumiesz.

    To niech nie kupuje.
    Ty z kolei tego nie rozumiesz.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2012-07-17 18:43:57
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/07/13 16:57, de Fresz pisze:

    daj spokój, przeciez widac, ze to typowy lemming nie majacy zielonego
    pojecia o pracy w branzy

  • 44. Data: 2012-07-17 19:52:45
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-07-17 16:43:57 +0000, KiloSierra <f...@1...pl> said:

    > daj spokój, przeciez widac, ze to typowy lemming nie majacy zielonego
    > pojecia o pracy w branzy

    Słuchaj no kolego sympatyczny. Gówno mnie jako fotografa obchodzi Twoja
    specyfika pracy w branży. W mojej branży typowy lemingu tak się właśnie
    pracuje i Ty nie masz pojęcia o pracy w branży. Jak się będę wymądrzał
    jak się robi indyku, jak się przygotowuje materiał do druku, albo jak
    się robi spady, to wtedy będziesz mógł sobie takie wstawki robić. A
    teraz to ja wiem jak się pracuje w fotografii, a Ty się masz dostosować.

  • 45. Data: 2012-07-17 20:01:42
    Od: JD <j...@g...com>

  • 46. Data: 2012-07-17 20:09:36
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 lipca 2012 17:03:46 UTC+2 użytkownik JA napisał:
    > On 2012-07-16 05:11:11 +0000, JD &lt;j...@g...com&gt; said:
    >
    > &gt; Tylko to trwa dłużej, a czas to pieniądz i tego nie rozumiesz.
    >
    > To niech nie kupuje.
    > Ty z kolei tego nie rozumiesz.
    > --
    > Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    > Pozdrawiam
    > JA
    > www.skanowanie-35mm.pl

    I czas poszukiwań się wydłuża, a gdyby fotografina był przewidujący,
    to by jeszcze raz sprzedał, a tak traci fotografina i poszukujący.
    BTW pracujesz w budżetówce>

    JD

  • 47. Data: 2012-07-17 20:42:34
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/07/17 19:52, JA pisze:

> [...]
    > się robi spady, to wtedy będziesz mógł sobie takie wstawki robić. A
    > teraz to ja wiem jak się pracuje w fotografii, a Ty się masz dostosować.

    ROTFL!!!
    kupuje fote u kogo innego a Ciebie mam w D
    swoje zdjęcia możesz na wernisażu pokazywac

    BTW
    tez robie zdjecia za pieniadze.... i zawsze jak je robie to mysle o kims
    kto je bedzie obrabiał!

  • 48. Data: 2012-07-17 21:57:50
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-07-17 18:09:36 +0000, JD <j...@g...com> said:

    > I czas poszukiwań się wydłuża, a gdyby fotografina był przewiduj
    > ący,
    > to by jeszcze raz sprzedał, a tak traci fotografina i poszukujący.
    Ale czemu się upieracie, że ma być tak, skoro klienci wybierają inaczej?
    Czemu klient wybrał to, a nie inne zdjęcie i dał do swojego nomen omen
    folderu czy co tam se wymyślił?
    Czemu grafik nie powie na dzień dobry klientowi, że to zdjęcie się nie
    nadaje, bo jest za ciasno skadrowane?
    I czemu w końcu uparłeś się, że to Ty wiesz najlepiej? I czemu tworzysz
    - co Cię do tego uprawnia - protekcjonalne określenia typu
    "fotografina"? Uważasz się za kogoś lepszego? W czym jesteś lepszy?
    Kolor skóry, wyznanie, poglądy polityczne, czy może szkołę wyższą (o
    jedno piętro) skończyłeś od tego fotografiny?

    > BTW pracujesz w budżetówce>
    To pytanie, czy stwierdzenie?

  • 49. Data: 2012-07-17 22:07:45
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-07-17 18:42:34 +0000, KiloSierra <f...@1...pl> said:

    > ROTFL!!!
    > kupuje fote u kogo innego a Ciebie mam w D
    Wreszcie dotarło? Nie ma obowiązku kupować, ani tego, ani tamtego.
    Można kupić inne. Jest wolny rynek. Ale Ty geniuszu dopiero teraz na to
    wpadłeś, a nie znanego sobie człowieka wyzwałeś od lemingów.
    Miałbyś odwagę powiedzieć mi to w realnym świecie? W oczy?
    Dyskusja była kulturalna, choć ostra, do czasu jak nie znalazł się
    klawiaturowy ninja.

    > swoje zdjęcia możesz na wernisażu pokazywac
    I co zabronisz mi wystawiać je poza wernisażami?

    > BTW
    > tez robie zdjecia za pieniadze.... i zawsze jak je robie to mysle o
    > kims kto je bedzie obrabiał!
    I wszyscy muszą tak robić. Jakiś paragraf to nakazuje?
    Powinieneś się cieszyć, więcej sprzedasz, bo w końcu robisz lepiej.

  • 50. Data: 2012-07-18 07:08:59
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2012-07-17 21:57, JA pisze:

> [...]
    > Kolor skóry, wyznanie, poglądy polityczne, czy może szkołę wyższą (o
    > jedno piętro) skończyłeś od tego fotografiny?

    Pytanie, domniemanie...

    JD