eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowadobry, lekki z wymienną optyką, bezlusterkowiec - jakieś sugestie? › Re: dobry, lekki z wymienną optyką, bezlusterkowiec - jakieś sugestie?
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: dobry, lekki z wymienną optyką, bezlusterkowiec - jakieś sugestie?
    Date: Thu, 23 Nov 2017 01:16:26 +0000 (UTC)

    On 2017-11-22, colo-rolo <a...@a...eu> wrote:
    > Potrzebuję dobrego, w miarę lekkiego, z wymienną optyką bezlusterkowca.
    > Do wydania 4,5-5 tys zł. na wersję podstawową. Macie jakieś swoje typy i
    > argumenty za nimi? Po kilku godzinach przeglądania skłaniam się ku sony
    > a6300. Ale może mylę się i nie przemyślałem wszystkiego?...

    Eosy M są dobre, np. tegoroczny M6. Mam M3, bardzo zolidna budowe i
    przyzwoita jakość zdjęć. Wideo takie se, ale to nie kamera. Dodatkowy
    plus jak masz lustrzankę Canona bo z adapterem pasują standardowe szkła.

    O Sony ogólnie moge tyle powiedzieć, że miałem różny sprzet, w tym
    aparaty, np. nadal używam HX400V, ale zawsze coś padało w krótkim
    czasie. Canonów (aparatów) mam sporo i są MZ praktycznie nie do zdarcia.

    --
    Marcin