eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowadobry, lekki z wymienną optyką, bezlusterkowiec - jakieś sugestie? › Re: dobry, lekki z wymienną optyką, bezlusterkowiec - jakieś sugestie?
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: dobry, lekki z wymienną optyką, bezlusterkowiec - jakieś sugestie?
    Date: Fri, 24 Nov 2017 00:21:16 +0000 (UTC)

    On 2017-11-23, cef <c...@i...pl> wrote:
    > i dorzucenia nośnej nazwy marka M nie zyskała i została tam gdzie była
    > jeszcze w czasie wojen systemowych :-)

    Jestem akurat Minolciarz i naturalnym wyborem w aparatach było swojego
    czasu dla mnie Sony, dlatego m.in. też F828 a nie 300/350D bo wtedy
    jeszcze Alf nie było.

    > Ogólnie wszystko w branży foto w klasie średniej amatorskiej jest
    > obecnie na tym samym marnym poziomie trwałości a optycznie w średniej
    > klasie niewiele jest różnic.
    > Nie ma w zasadzie znaczenia co weźmiesz: jak będziesz zadowolony, to
    > nikt o tym nie usłyszy a jak będzie nawalać, to będzie można przeczytać
    > żale na forach :-)

    Zgadza się, ale to tez wynika sporo z mentalnosci kupujących. Ja jestem
    dinozaurem, który nie zmienia apratu co 2 lata bo wyszedł nowy model, a
    używa te min. 5 lat. Wszystkie Canony, które mam dotrwały lub działały
    dłużej, EOS 40D kupiony koło 2007 dalej w pełni sprawny. Sprzęt Sony,
    niestety nie. O innych markach się nie wypowiadam, bo mam za mało ich
    gratów.

    --
    Marcin