  • 41. Data: 2011-06-22 00:40:16
    Temat: Re: douczcie mnie - alkohol we krwi
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 22 Jun 2011 00:33:16 +0200 osobnik zwany Paul wystukał:

    > pewnie żadnej.
    > obstawiałbym jakieś rozporządzenie, ale nie chce mi się szukać.

    rozporządzenie sprzeczne z ustawą mozna sobie wsadzić do kibla

    > No, ale skoro jesteś mądrzejszy od producentów, to jutro rano zacznij
    > dzwonić do wszystkich i mówić, że się nie znają, może któryś się
    > zdenerwuje i Ci poda podstawę prawną.

    czy ja wygladam na zbawcę świata? jak mnie pociągną to się zapytam

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2011-06-22 00:44:01
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-06-22 00:40, masti pisze:

    > rozporządzenie sprzeczne z ustawą mozna sobie wsadzić do kibla

    zechcesz wyjaśnić, w którym miejscu jest to sprzeczne z ustawą?

  • 43. Data: 2011-06-22 00:49:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 22 Jun 2011 00:44:01 +0200 osobnik zwany Paul wystukał:

    jak tylko podasz jakie rozporządzenie

  • 44. Data: 2011-06-22 00:51:49
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2011-06-22 00:49, masti pisze:
    > Dnia pięknego Wed, 22 Jun 2011 00:44:01 +0200 osobnik zwany Paul wystukał:

    > jak tylko podasz jakie rozporządzenie

    no przyjmijmy, że istnieje jakieś, gdzie ustalono przelicznik 2,1.
    Dlaczego według Ciebie jest to sprzeczne z ustawą?

  • 45. Data: 2011-06-22 00:54:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 22 Jun 2011 00:51:49 +0200 osobnik zwany Paul wystukał:

    jakie? konkretnie.

  • 46. Data: 2011-06-22 07:12:43
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    > Śmiem twierdzić, że pieprzysz. Jakby się sędziowi czy prokuratorowi nie
    > chciało, nie odbyłoby się coś 10/12 rozpraw, gdzie takie sprawy
    > załatwiane są na 1 posiedzeniu.

    Masz prawo. W ustawie o wychowaniu w trzeźwości wyraźnie stoi napisane
    _prowadzęce_ do. Jakby im się chciało, to twoje tłumaczeni nic by nie
    zmieniło.

    Shrek.

  • 47. Data: 2011-06-22 09:27:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello masti,

    Wednesday, June 22, 2011, 12:40:16 AM, you wrote:

    [...]

    > rozporządzenie sprzeczne z ustawą mozna sobie wsadzić do kibla

    Dopiero jak stwierdzi niezgodność odpowiedni sąd/trybunał.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl