    From: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: drukarka na Fun/Live-Boxsie
    Date: Tue, 7 Nov 2017 16:21:34 +0100

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą gajowy naskrobał(a):

    > Jako lokalizację wskazałem //192.168.1.1/ - nie, inaczej:
    > 192.168.1.1/ - czyli pominąłem " http:// " - nie wiem, może tu tkwi
    > błąd?

    192.168.1.1 to adres FunBoxa, a tu powinieneś podać adres drukarki. Jeśli
    nie możesz odczytać na drukarce jaki został jej adres przydzielony przez
    DHCP to zrób wydruk konfiguracyjny dla tej drukarki, ewentualnie poszukaj
    na pierwszej stroniekonfiguracyjnej FunBoxa.
    Ja w takim, lub podobnym, ustawiłem drukarce na sztywno adres i teraz
    wszystkie konfiguracje na innych urządzenia przechodzą banalnie prosto,
    znam adres to nie wdaję się w dyskusje i wyszukiwanie drukarek.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Wy się, Stirlitz, jeszcze doigracie przez te odciski palców! -