    From: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: dwa adresy a SEO
    Date: Wed, 05 Jul 2017 11:43:48 +0200

    > Owszem, ale nie za duplikację treści lecz za maskowanie - czyli
    > wyświetlanie innej treści dla robotów / wyszukiwarek a innej dla ludzi.
    Dlaczego maskowanie? Dla wyszukiwarek byłaby ta sama treść co dla ludzi
    (wspólna treść strony głównej).

    > Po drugie, jeśli musisz mieć 2 różne adresy prowadzące do jednej
    > podstrony to spróbuj pobawić się z przekierowaniami 3xx (jeśli się da
    > oczywiście). Niech podstrona zaadresowana "niewłaściwe" (czyli do
    > swojego bliźniaka) przekieruje pod właściwy adres. Wtedy znikną tego
    > typu dywagacje.
    Tzn. mam zrobić to przekierowanie 3xx w .htaccess, tak? Czytanie przez
    roboty uwzględnia .htaccess?
    Na 100% nie zostanę wówczas ukarany?

    > Nie słyszałem o tym, aby duplikacja treści wiązała się z ukaraniem.
    Tak przeczytałem w jednej książce o SEO (wydanej po polsku, ale nie pamiętam
    w której).