  • 11. Data: 2011-01-17 08:31:55
    Temat: Re: dwa numery tel (dwie karty SIM) na raz
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Everyone falls the first time, right, animka?
    [...]
    > Tam można ten telefon zwrócić raczej na normalnych zasadach. Zobacz ile
    > ludzi kupiło ten telefon. Co o tym sadzisz?

    Ja proponuję wejść tutaj :
    < http://www.dealextreme.com/search.dx/search.dual%20s
    im >
    i poczytać opinie kupujących oraz dyskusje na miniforum każdego
    przedmiotu. W sumie, wychodzi że dostajesz tyle ile zapłaciłaś :)

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Der Teufel soll das buserieren. -- porucznik Lukas

  • 12. Data: 2011-01-17 12:07:37
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-17 08:16, nom pisze:

    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ten telefon jest kiepskiej jakości, nie ma żadnego wsparcia serwisowego,
    > oprogramowanie zapewne pisane jest "na kolanie", nikt tego nawet nie testuje
    > przed wysłaniem do klienta. :-)

    Dzięki.

    > Jak już chcesz z dwoma kartami to kiedyś w Biedronce był MyPhone za 100zł
    > http://www.myphone.pl/Produkty/Telefony/Telefon/tabi
    d/69/cn/ViewPhone/model/myPhone3370%20sweet/pid/33/D
    efault.aspx
    > z tym, że podczas rozmowy działa jedna karta, druga w tym czasie jest poza
    > zasięgiem. A tak to normalnie można wykonywać połączenia i smsować z obydwu
    > kart.

    Nie podoba mi się ten telefon :-(

    --
    animka

  • 13. Data: 2011-01-17 12:31:11
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-17 09:31, Sławomir Szczyrba pisze:
> [...]
    > i poczytać opinie kupujących oraz dyskusje na miniforum każdego
    > przedmiotu. W sumie, wychodzi że dostajesz tyle ile zapłaciłaś :)

    Dziękuję. Wieczorem poczytam.

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-01-17 12:42:35
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    animka wrote:
    > Ten ok. 70 zł.
    > http://allegro.pl/rewelacyjny-i9-i68-4g-ebook-telefo
    n-dual-sim-i13977728
    > 19.html Warto kupić?
    > Tylko, że już kurier taniej kosztuje niż ta ich przesyłka
    > priorytetowa. Wyboru dostawy nie ma :-(

    Bo to jest przesyłka prosto z Chin. Natomiast scifona ja bym
    "najgorszemu wrogu" nie życzył.

    Jakub

  • 15. Data: 2011-01-17 15:06:35
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2011-01-16 21:55, animka pisze:

> [...]
    n-dual-sim-i1397772819.html

    > Warto kupić?
    > Tylko, że już kurier taniej kosztuje niż ta ich przesyłka priorytetowa.

    ja bym sie bal kupic :)

  • 16. Data: 2011-01-17 21:45:12
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-17 16:06, Kotlet pisze:

    n-dual-sim-i1397772819.html

    > ja bym sie bal kupic :)

    Gdyby nie ta przesyłka pocztowa to możnaby kupić.
    Już mi zapał przeszedł.

    --
    animka

  • 17. Data: 2011-01-17 22:48:31
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-17 13:42, Jakub Danecki pisze:
    n-dual-sim-i13977728

    > Bo to jest przesyłka prosto z Chin. Natomiast scifona ja bym
    > "najgorszemu wrogu" nie życzył.

    A gdzieś czytałam (chyba na wp.pl) o tym telefonie, że to jest dobra
    podróbka HTC.

    --
    animka

  • 18. Data: 2011-01-18 08:24:09
    Od: lakis <m...@g...com>

    On 17 Sty, 23:48, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    fon-dual-sim-i13977728

    > A gdzieś czytałam (chyba na wp.pl) o tym telefonie, że to jest dobra
    > podróbka HTC.
    >
    > --
    > animka

    Witam,
    ja używam LG gx 200 i jestem bardzo zadowolony nie mówiąc już nic o
    baterii która trzyma 10 dni. Nie jest to podróba z Chin

  • 19. Data: 2011-01-18 20:06:50
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    d/69/cn/ViewPhone/model/myPhone3370%20sweet/pid/33/D
    efault.aspx

    > Nie podoba mi się ten telefon :-(

    To może taki <http://telepolis.pl/telefony.php?id=1791&m=1>? Zbiera dość
    pochlebne opinie i cena rozsądna.

    --
    Grzexs

  • 20. Data: 2011-01-19 00:58:26
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-18 21:06, Grzexs pisze:
> [...]
    efault.aspx

    >>> zasięgiem. A tak to normalnie można wykonywać połączenia i smsować z

    Mam w domu 3 telefony. Sorry, ale ładniejsze.

    --
    animka