  • 1. Data: 2012-09-26 22:46:51
    Temat: dylemat
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    Witam,
    w tym roku w czerwcu sprzedałem mojego sym'a husky. Cały sezon mi
    przeleciał bez motocykla (został mi motorower córki). Miałem plany kupna
    czegoś ale jak to w życiu bywa.. Teraz zastanawiam się nad czymś nisko
    budżetowym to znaczy bardzo chciałem VX800 ale rozsądek podpowiada
    suzuki GS500 lub kawasaki R5 który z tych motocykli polecacie? Jakie są
    ich plusy i minusy? Proszę o konkrety osoby które dosiadały
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 2. Data: 2012-09-27 09:49:38
    Temat: Re: dylemat
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 26 Sep 2012 22:46:51 +0200) ktos podajacy sie za mmaurycy
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > suzuki GS500 lub kawasaki R5 który z tych motocykli polecacie? Jakie są
    > ich plusy i minusy? Proszę o konkrety osoby które dosiadały

    O GS500 i ER5 napisano już chyba wszystko - wystarczy poszukać. Na VX
    jeździł zdaje się Jasio.

    http://www.motocykl-online.pl/testy/Honda_CBF_500_Ka
    wasaki_ER_5_Suzuki_GS_500_F

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2012-09-27 14:44:53
    Od: "TasmaN" <tasman[@]gsxf[.]pl>

    Dnia (Wed, 26 Sep 2012 22:46:51 +0200) ktos podajacy sie za mmaurycy
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    Moze zaingeruje troche w Twoj dylemat i dorzuce cos wiecej do rozkminienia.
    Myslales o XJ600? Starej malej Dywersji?
    Swego czasu podobna rozkminke mialem i padlo na XJ.

    Moto troche mocniejszy, ciut wiekszy, WYGODNIEJSZY i 4 garowy :)

    ---
    TasmaN

  • 4. Data: 2012-09-27 14:57:52
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 27 Sep 2012 14:44:53 +0200) ktos podajacy sie za TasmaN
> [...]

    > Swego czasu podobna rozkminke mialem i padlo na XJ.
    >
    > Moto troche mocniejszy, ciut wiekszy, WYGODNIEJSZY i 4 garowy :)

    Jest jeszcze GPZ500 - jeśli komuś się podobają sportowe motocykle to
    może być ciekawa propozycja.

  • 5. Data: 2012-09-27 23:06:55
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    W dniu 27.09.2012 09:49, Piotr Klimek pisze:
> [...]
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > O GS500 i ER5 napisano już chyba wszystko - wystarczy poszukać. Na VX

    Wiem doskonale co napisano ale interesuje mnie zdanie osób które jeździły
    pozdrawiam
    mmaurycy

  • 6. Data: 2012-09-28 07:57:34
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 27 Sep 2012 23:06:55 +0200) ktos podajacy sie za mmaurycy
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    wasaki_ER_5_Suzuki_GS_500_F

    > Wiem doskonale co napisano ale interesuje mnie zdanie osób które jeździły
    > pozdrawiam

    Zrobiłem na GS500 jakieś 10 000km, co chciałbyś wiedzieć? :)

  • 7. Data: 2012-09-28 19:36:07
    Od: amos <g...@g...com>

    On Sep 28, 7:58 am, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:
    > Zrobiłem na GS500 jakieś 10 000km, co chciałbyś wiedzieć? :)

    No jak, co? Czy idzie na kolo?

    :D
    --
    amos

  • 8. Data: 2012-09-30 12:42:58
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w
    wiadomości news:slrn.pl.k6818h.da8.usenet@piko.homelinux.net...
    > Dnia (Wed, 26 Sep 2012 22:46:51 +0200) ktos podajacy sie za mmaurycy
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    Rozsądek dobrze Ci podpowiada.
    -nietypowa opona z przodu
    -rdza (do przeżarcia zbiornika na wylot)
    -ciężar (na parkingu)
    -jedna tarcza z przodu

    +super dźwięk
    +niezłe wrażenie przyspieszenia
    +nie będziesz dostawał potężnych mandatów, powyżej 140kmh mocno
    walczysz z wiatrem
    +ładny wygląd

    To ja o VX na szybko.
    W zasadzie to gs i er5 mają też po jednej tarczy z przodu. Kawa
    dodatkowo bęben zamniast tarczy z tyłu.

    Wszystkie te motocykle są już w ekhm, pewnym wieku.
    Sprawdźmy więc allegro w kategorii motoryzacja, części motocyklowe:

    gs 500 - 2372
    er 5 - 3008 (deczko zawyżone przez er6)
    vx 800 - 580

    Dziękuję jahwe, że nie kupiłem gs 500 na drugie. Ty zrobisz jak
    uważasz.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 9. Data: 2012-10-01 12:22:08
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Jasio napisał(a):

> [...]
    >
    > +super dźwięk
    > +niezłe wrażenie przyspieszenia
    > +nie będziesz dostawał potężnych mandatów, powyżej 140kmh mocno walczysz

    No i wala ma! Jak to dekade temu jeden Niemiec Dreddowi na BMT
    powiedzial: "Aber kardanbetriebe!" :)
    Dla mnie duuuzym plusem VXa jest wlasnie naped kardanem.
    NMo i zdaje mi sie, ze chyba jest wygodniejszy dla wyzszych jezdzcow w
    porownaniu z GS500 i ER5, ktore dla mnie (~184cm wzrostu przy raczej
    proporcjonalnej budowie ciala) byly ciut przymale gabarytowo.
    --
    pozdrrrowienia i do zobaczenia na szlaku! ;)
    zbigi (co to malo nie zostal wiernym fanem VXa miast XJoty) ;)

  • 10. Data: 2012-10-16 23:27:39
    Od: mmaurycy <m...@w...pl>

    W dniu 01.10.2012 12:22, zbigi pisze:

> [...]
    > porownaniu z GS500 i ER5, ktore dla mnie (~184cm wzrostu przy raczej
    > proporcjonalnej budowie ciala) byly ciut przymale gabarytowo.

    Dziękuję za podpowiedzi, na razie muszę się wstrzymać. Mam nadzieję że
    przyszły sezon będzie łaskawszy.
    pozdrawiam
    mmaurycy
    bez moto tylko Hero Majestic :(