  • 1. Data: 2010-01-27 09:12:17
    Temat: Re: dylemat sprzedającego auto na raty
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl>

    > Wczoraj przychodzi z jakimś mechanikiem i stwierdzają że
    > to moje auto wymaga wielu napraw o wartości ok. 1tys.

    W każdej cywilizowanej umowie jest zapis że nabywca zna stan
    techniczny auta, a sprzedający nie zataja żadnych znanych mu
    wad. Zatajona wada to np. brak informacji że auto było
    tłuczone itp. Ale nie że termostat się popsuł czy coś
    takiego :-). To moje zdanie, niekoniecznie muszę mieć
    rację...

    > do tego wspominają coś o sądach itd :) Jak to wygląda
    > prawnie?

    Wygląda że chcą Cię naciągnąć na tego tauzena :-).

  • 2. Data: 2010-01-27 09:25:00
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2010-01-27 09:12, Robert_J pisze:
> [...]

    Cóż za zbieg okoliczności, że akurat tyle, ile wynosiła brakująca kwota...

> [...]
    > rację...

    > Wygląda że chcą Cię naciągnąć na tego tauzena :-).

    Też tak sądzę. Jak się nie podoba to zabierz auto z powrotem i sprzedaj
    ponownie komuś innemu. Wtedy to kupujący będzie stratny z powodu
    mechanika i ogólnie fatygi.