  • 1. Data: 2010-01-27 08:50:53
    Temat: Re: dylemat sprzedającego auto na raty
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "tomi71" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hjor43$re7$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Witam!
    > Sprzedałem tydzień temu auto (Audi 80 B4 '94) a ponieważ kupiec nie miał
    > pełnej kwoty zgodziłem się aby 1tys. doniósł do końca lutego. Cena wg
    > mnie była zbyt wygórowana bo 6tys.
    > Wczoraj przychodzi z jakimś mechanikiem i stwierdzają że to moje auto
    > wymaga wielu napraw o wartości ok. 1tys.
    > Kiedy go odbierał byłem pewny za to moje auto bo jeździłem nim 5 lat i
    > było wszystko ok, a tu nagle termostat do wymiany, pompa paliwa, wtrysk
    > rozruchowy, a tak wogóle to auto nie chce zapalić na benzynie (bo jest
    > też LPG).
> [...]

    Jak jesteś w 100% pewny swego auta to dogadaj się z kolesiem ze zamawiamy
    oddzielną ekspertyzę np w ASO i jeżeli te usterki które wymienil się nie
    potwierdzą to on pokrywa koszty tej ekspertyzy i zwraca ten 1000zł, a jeśli
    faktycznie wskażą ze tak jest jak mówi to Ty płacisz za ekspertyzę i
    usunięcie usterek. Nie musi to być ASO może być każdy inny zaufany mechanik.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)