    From: Roman Tyczka <n...@b...no>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: dylemat wyborze platformy pc
    Date: Fri, 8 Sep 2017 21:00:51 +0200
    Sender: r...@t...no.found

    On Fri, 8 Sep 2017 17:24:12 +0200, peter wrote:

    > Pięknie ale już 12.04.17 pisałeś, że go kupisz i udostępnisz do testów
    > Więc kupuj i daj znać, albo Heraklit niech kupi.

    Nie ma ciśnienia, mam i7 i jeszcze mnie na tyle mało irytuje, że daję radę,
    a jednocześnie Ryzen krzepnie, czipsety i drajwery się poprawiają, biosy
    nabierają rumieńców... więc im później kupię tym lepiej, zwłaszcza, że to
    zakup na kolejne kilka lat. Ale na pewno nie będzie to już Intel, chętnie
    wesprę konkurencję.

    > Byłoby miło gdyby Ty lub Heraklit po kupieniu udostępnili kupiony komputer
    > testowych obliczeń numerycznych!

    Na pewno ktoś tu już ma Ryzena, więc wrzuć temat i pewnie ktoś potestuje.
    Jak kupię to się ujawnię, choć myślę, że to może być koło stycznia
    najprędzej. Jeszcze kilka ważniejszych wydatków jest po drodze.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka