  • Data: 2010-10-05 08:19:22
    Temat: Re: dzikie dudnienie w kombi
    Od: Krzysiek Niemkiewicz <"[moje_inicjaly]"@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-05 00:01, wowa pisze:

    > Oczywiście, macie rację :) Ale ja chcę mieć możliwość otwierania okien
    > jak mi pasuje, w końcu za nie zapłaciłem :)
    Masz taką możliwość. Dudni powietrza (a konkretnie fala która powstaje)a
    nie samochód. Równie dobrze mógłbyś się wkurzać, że jak otworzysz
    jakąkolwiek szybę przy prędkości powyżej 140km/h, to huczy.

    > Przejrzałem instrukcję obsługi i nie znalazłem zakazu ich otwierania :)
    Jak jeżdżę po kamieniach, to mi coś strasznie dudni i stuka w podłodze.
    W mojej instrukcji nie było zakazu jazdy po takiej drodze...

    > Jestem ciut ździwiony, że nikt wcześniej tego nie zaobserwował.
    Jak to nikt - ja zaobserwowałem, cała moja rodzina i większość
    znajomych. Znam ten efekt od ponad 20 lat.

    > należy złożyć zbiorowy pozew o wymianę aut na pozbawione tej wady :)
    Akcja serwisowa będzie polegała na dodaniu stosownej adnotacji do Twojej
    instrukcji obsługi :D

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!