  • 1. Data: 2016-03-20 13:30:33
    Temat: eee wy młode leszcze ze scigacza
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    motogp sie oglada obowiazkowo, nie trzeba kraśc tresci nawet, dostępne za free na
    polsatsport.pl

    od paru lat sie ze...biscie (to takie słowo do targetu) dzieje
    zaniedługo start transmisji

    b.

  • 2. Data: 2016-03-20 18:25:05
    Temat: Re: eee wy młode leszcze ze scigacza
    Od: Grzegorz Rogala <a...@S...pl>

    W dniu 2016-03-20 o 13:30, Budyń pisze:
> [...]
    polsatsport.pl

    > od paru lat sie ze...biscie (to takie słowo do targetu) dzieje

    Moto3 jakMoto3 ale w Moto2 walek z ogloszeniem falstartu do prawie
    samego konca dla Morbideliego to malo fair sprawa.
    Dawno nie widzialem zeby az tylu zawodnikow "sie pospieszylo"

    --
    Pozdr!
    Rogal

  • 3. Data: 2016-03-20 22:01:21
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu niedziela, 20 marca 2016 18:25:05 UTC+1 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:

    > Moto3 jakMoto3 ale w Moto2 walek z ogloszeniem falstartu do prawie
    > samego konca dla Morbideliego to malo fair sprawa.
    > Dawno nie widzialem zeby az tylu zawodnikow "sie pospieszylo"

    moto3 od zawsze mi sie podobało - młode chłopaki zawsze walczą, nie ma jakiejs
    wielkiej taktyki, ogien od początku :)

    b.