eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaefekt nieba - gdzie kupic swiatlowod, jakie zrodlo swiatla? › Re: efekt nieba - gdzie kupic swiatlowod, jakie zrodlo swiatla?
    From: "k...@o...pl" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: efekt nieba - gdzie kupic swiatlowod, jakie zrodlo swiatla?
    Date: Sun, 16 Aug 2009 09:46:34 -0700 (PDT)

    On 16 Sie, 17:52, "nuclear2001" <n...@p...onet.pl> wrote:
    >  A nawet jak by przeszedł przez skórę to zostanie rozpoznany jako ciało
    Ja miałem tę nieprzyjemność wbicia sobie w palec wskazujący prawej
    ręki igły z waty szklanej.
    Nikomu tego nie życzę... nawet wrogowi. Przez pierwsze pół roku kłuło
    mnie przy każdym użyciu opuszka palca. Później, przez następne pół
    roku pod skórą robiło mi się coś twardego. To powodowało przecieranie
    się nasórka i skóry. Wokoło przetarcia robiła się twarda obwódka.
    Całość niby nieduże ale 3 mm na opuszcze palca okropnie przeszkadało.
    Po około 2 latach wkurzyłem się i żyletką sam sobie zrobiłem operację.
    Przeciąłem skórę i ze środka wypłynęła gęsta, żółta ropa. Po
    wyciśnięciu ropy i rozwodnionej krwi szybko wszystko się zagoiło.
    Teraz mam tylko defekt linni papilarnych i bardzo niemiłe wspomnienia.
    Wszystkim zalecam dużą ostrożność w zabawach z małymi szklanymi
    igiełkami.