    From: a...@m...uni.wroc.pl
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: esp8266 - problemy ze startem
    Date: Mon, 9 Oct 2017 18:43:49 +0000 (UTC)

    s...@g...com wrote:
    > Mialem esp8266 zmontowane na plytce stykowej i dzialalo ok.
    > Znaczy sie czasem plytka nie stykala bo sie jej blaszki porozgina?y ale jak ju?
    poprawilem pl?tanine kabli to juz dzialalo stabilnie.

    > Przemontowalem calosc na plytke i mam zonka.
    >
    > calosc zmontowalem wg tego schematu:
    > http://benlo.com/esp8266/esp8266-reflash-firmware.jp
    >
    > I konsultuj?c z tym:
    > https://img00.deviantart.net/4335/i/2015/337/e/2/esp
    8266_esp_01_module_pinout_diagram_cheat_sheet_by_adl
    erweb-d9iwm7a.png

    > wychodzi na to ze esp zachowuje sie dziwnie.
    >
    > Czasem wstaje jakby mialo opuszczony do stanu niskiego gpio0.
    >
    > Znalazlem to:
    > http://www.instructables.com/id/ESP8266-Using-GPIO0-
    GPIO2-as-inputs/

    > czy istnieje inna mo?liwo?? podpi?cia tych pin?w aby esp wstawa?o poprawnie ale
    abym m?g? guzikiem wymusza? flaszowanie na gpio0 plus sygnalizowanie programowi
    podczas startu ze ma przejsc w inny tryb jak gpio2 jest wysokie?

    > Podczas normalnego startu gpio0 i gpio2 powinny byc w stanie niskim.

    Nie nie robilem z ESP. Ale twoje zrodla mowia ze gpio0 i gpio2
    w czasie normalnego startu powinny byc w stanie _wysokim_. Ten
    tekst z instructables to jest o tym jak zrobic zeby guzik
    _nie dzialal_ podczas startu, tzn. zeby dostac normalny start
    niezaleznie od tego czy guzik jest nacisniety czy nie.

    --
    Waldek Hebisch