  • 1. Data: 2011-07-08 16:18:37
    Temat: fotelik dzieciecy ???
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    wyczytałem cos takiego :

    Belgia : Pozostałe przepisy normują jazdę z dziećmi - powyżej ośmiu lat
    dziecko może jechać jako "zwykły" pasażer, natomiast dzieci od trzeciego do
    ósmego roku życia powinny być przewożone w fotelikach dziecięcych, ale tylko
    na motocyklach do 125 cm3 pojemności.

    pytanie ma ktos moze jakis link do fotelika dzieciecego przystosowanego do
    motóra ? jak to wyglada gdzie sie mocuje itp.

  • 2. Data: 2011-07-08 16:26:15
    Temat: Re: fotelik dzieciecy ???
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Jul 2011 18:18:37 +0200 osobnik zwany NESSO
    wystukał:

    ale czytaj czego to dotyczy: Belgii

    w Polsce do 7 lat max 40kmh i tyle.

    a foteliki są np. w polo
    http://www.polo-motorrad.de/pl/kindersitz-s650.html

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-07-08 16:55:16
    Od: ogórek <j...@w...pl>

    W dniu 2011-07-08 18:26, masti pisze:

    > ale czytaj czego to dotyczy: Belgii
    >
    > w Polsce do 7 lat max 40kmh i tyle.

    ..A gdyby tu było przedszkole w przyszłości...

    W sumie też się czasem zastanawiam, czy mam jeszcze swojego sześciolatka
    na siedzeniu, bo upiera się żeby chwytać stelaża od kufra.
    Ale na pomysł montażu fotelika nie wpadłbym...

  • 4. Data: 2011-07-08 21:03:03
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    cos takiego :

    > pytanie ma ktos moze jakis link do fotelika dzieciecego przystosowanego do
    > motóra ? jak to wyglada gdzie sie mocuje itp.

    a co to za uchwyt ?

    http://www.polo-motorrad.de/pl/catalog/product/view/
    id/112800/s/beifahrerhaltegriff-tank-ohne-loch-bmw-a
    b-2009/category/2811/

    z tłumaczenia uchwyt dla pasazera ?

    tylko jak ma niego kozystac siedzac przed kierowca czy tez miec 1,5m
    długosci łapki ?

    a przy wypadku jaj kierowcy nie ujeb$%je ?

  • 5. Data: 2011-07-08 21:08:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Jul 2011 23:03:03 +0200 osobnik zwany NESSO
    wystukał:

> [...]
    >
    > http://www.polo-motorrad.de/pl/catalog/product/view/
    id/112800/s/
    beifahrerhaltegriff-tank-ohne-loch-bmw-ab-2009/categ

    tak

    > tylko jak ma niego kozystac siedzac przed kierowca czy tez miec 1,5m
    > d?ugosci ?apki ?

    nie

    > a przy wypadku jaj kierowcy nie ujeb$%je ?

    tobie już mózg uje...

  • 6. Data: 2011-07-08 21:16:53
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-08 23:08, masti pisze:

    > tobie już mózg uje...

    Ten gosc to totalny folklor. Olac.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 7. Data: 2011-07-08 21:22:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 08 Jul 2011 23:16:53 +0200 osobnik zwany Kuczu
    wystukał:

    wiem :)

  • 8. Data: 2011-07-08 21:31:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-08, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Ten gosc to totalny folklor. Olac.

    Nie folklor tylko lokalny gamon ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2011-07-08 22:10:56
    Od: "SWAT" <NIESPAMUJee@NIESPAMUJ .PL>

    > tobie już mózg uje...

    Smiejez sie idioto a swego czasu na Junaki M10 z kratką na baku mowiło sie
    "kastraty"

    podczas wypadku "interesem" haczyłeś własnie o to badziewie na baku

    Pomysl zanim sam sie nie wyglupisz .

  • 10. Data: 2011-07-08 22:14:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 09 Jul 2011 00:10:56 +0200 osobnik zwany SWAT wystukał:

    a po polsku?