    From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: fotorapid: 72/50 - kłócić się czy zapłacić?
    Date: Thu, 26 Sep 2013 18:54:08 +0200

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:52445919$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...
    > witam
    > dostałem fotkę z wakacji za 200zł. mogliby dać za 100, ale dali za 200.
    > Czy ktoś wie dla czego?

    Bo mogli.

    Czy pożyczone auto warte 12000zł kwalifikuje
    > mnie do bogatszej części społeczeństwa?

    Stać Cię było na paliwo? To taki biedny nie jesteś... ;-)

    JAkbym jechał 79/50 i dostał za
    > 100 - nie było by pytań, problemów.

    Tia, jasne...

    > Co radzicie?
    > 1. powołać się na niedokładność radaru +/- 3km/h które powinno być
    > rozstrzygane na moją korzyść i poprosić o mandat za 69/50?

    Z dużym prawdopodobieństwem dowiesz się, że błąd został już uwzględniony.

    > 2. poprosić o zmniejszenie kwoty z 200 na 100, bo..... moja prędkość była
    > bliższa niższej granicy? bo mam bardzo mały dochód?

    Jak umiesz i lubisz żebrać, to możesz śmiało próbować. Zależy od kogo
    dostałeś mandat. Jeśli od straszników, to masz spore szanse utargować,
    jeżeli od ITD, to na wiele bym nie liczył. Tak przynajmniej wynika z mojej
    osobistej statystyki opartej na zeznaniach znajomych.

    > 3. jakieś inne pomysły?
    > poradźcie coś.

    Nie jeździć samochodem jak nie stać na mandat... ;-)

    > PS dziecko wymiotowało i naprawdę nie miałem ochoty na rozglądanie się czy
    > i gdzie postawili radar

    Kogo to obchodzi?

    > Czy gdzieś można sprawdzić ile mam punktów karnych?

    W najbliższym zamieszkania Wydziale Ruchu Drogowego.

    Wiwo