  • 1. Data: 2010-05-08 11:00:36
    Temat: gałki do podwójnych potencjometrów
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Poszukuję gałek do podwójnych potencjometrów, ewenrualnie kompletów
    gałki i pasujący potencjometr. Jeszcze jestem na etapie, że mechanicznie
    mogę pokombinować. tyle tylko, że nie potrafię tych nieszczęsnych gałek
    nigdzie namierzyć. Pojawiają się na allegro (do CB) ale są po prostu
    szpetne :-).

    Co gorsza fajnie by było, gdybym mógł do nich dokupić również "zwykłe"
    pojedyncze gałki o pasującym wyglądzie.

    Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

    A, średnica raczej "mała" czyli bliżej 10mm niż 40 (coś w klimatach
    małych gałek do radia samochodowego lub ręcznych radiotelefonów

    MAc

  • 2. Data: 2010-05-08 11:11:45
    Temat: Re: gałki do podwójnych potencjometrów
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    MAc wrote:

> [...]
    >
    > A, średnica raczej "mała" czyli bliżej 10mm niż 40 (coś w klimatach
    > małych gałek do radia samochodowego lub ręcznych radiotelefonów

    Farnell, Digikey, RS, Conrad

    Gusta jak biusta są różne, więc pooglądaj.

    Waldek

  • 3. Data: 2010-05-08 17:06:14
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:84kv77FjvkU1@mid.uni-berlin.de...

    http://www.meditronik.com.pl/el/d9495.htm

    Te wydają mi się prawie tak ładne jak te do Radmora. :-)

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 4. Data: 2010-05-08 17:23:40
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> wrote:

    > Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    > wiadomości news:84kv77FjvkU1@mid.uni-berlin.de...

    > http://www.meditronik.com.pl/el/d9495.htm
    >
    > Te wydają mi się prawie tak ładne jak te do Radmora. :-)

    po pierwsze do dupy cytujesz, a po drugie to są gałki do potencjometrów
    wieloobrotowych, a nie do podwójnych, jakie potrzebuje MAc.

    Waldek

  • 5. Data: 2010-05-08 17:40:05
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:84ll0jFnggU1@mid.uni-berlin.de...

    > po pierwsze do dupy cytujesz, a po drugie to są gałki do potencjometrów
    > wieloobrotowych, a nie do podwójnych, jakie potrzebuje MAc.

    Do podwójnych też tam są.
    Do poczwórnych także...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 6. Data: 2010-05-08 17:56:06
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> wrote:

> [...]

    a gdzie, bo na tej stronie którą podałeś ich nie ma.

    Waldek

  • 7. Data: 2010-05-08 18:03:29
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:84lmtdF1tlU1@mid.uni-berlin.de...

    > a gdzie, bo na tej stronie którą podałeś ich nie ma.

    Może wróć to strony głównej...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 8. Data: 2010-05-08 18:57:36
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-05-08 20:03, Krzysztof Tabaczyński pisze:

    > Mo?e wróae to strony g?ównej...

    Wróciłem...
    Może mam zły dzień i chowają się przede mną...
    Co gorsza w farnellu nie znalazłem, w digikeyu i conradzie też echo

    Jak się to draństwo nazywa po angielsku?????

    MAc

    PS w elfie też nie znalazłem

  • 9. Data: 2010-05-08 19:14:24
    Temat: Re: [OT]gałki do podwójnych potencjometrów
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    MAc pisze:
    > Poszukuję gałek do podwójnych potencjometrów

    A czym się taki potencjometr różni od zwykłego jednoobrotowego poza tym,
    że ma więcej pinów na pcb?

    Michoo

  • 10. Data: 2010-05-08 19:28:47
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    MAc wrote:

    > Wróciłem...
    > Może mam zły dzień i chowają się przede mną...
    > Co gorsza w farnellu nie znalazłem, w digikeyu i conradzie też echo
    >
    > Jak się to draństwo nazywa po angielsku?????

    knob to gałka, dual level to to co szukasz

    digikey ma na przykład to: 450-1708-ND

    Waldek