  • 11. Data: 2015-04-10 20:30:24
    Temat: Re: gazy
    Od: Hans Kloß <d...@i...pl>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:mg8p2q$qjf$1@node1.news.atman.pl...
    > zadałem wyżej pytanie o kondensator - proszę śmiało, możesz na nie
    > odpowiedzieć...

    Ty nie zadajesz pytań, ty pierdolisz jak potłuczony....

  • 12. Data: 2015-04-11 21:21:22
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale tak muszę przyznać, że ja już jestem stary dziad...
    ja jestem przyzwyczajony do czytania dokumentacji (...)...

    a młodzież to już uczy się z filmików na youtube...
    oczywiście dla uważnie słuchających tuska i gronkiewicz waltz,
    nie jest to żadnym zaskoczeniem, w końcu cały nacisk na studiach przez
    ostatnie dwadzieścia lat kładziony był na "wnioski" i "prezentacje"...

    ale ciekawe, bardzo ciekawe.

  • 13. Data: 2015-04-11 21:28:53
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Najlepiej obrodzą na g..., które masz zamiast mózgu.

    Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    > A wiesz, na jakim podłożu uprawia się pieczarki?

    na g... tuska - to oczywiste, jednak nie mam z nim doswiadczen wiec moze
    jak ktos tu ma...

  • 14. Data: 2015-04-23 09:46:48
    Od: ARQ <n...@f...everyone.com>

    > czy podczas hodowli pieczarek wytwarzają się jakieś szkodliwe i
    > niebezpieczne gazy?

    Nic się nie wytwarza. CO2 się kontroluje by mogło to sensownie rosnąć.
    Co innego ewentualne opryski, chemia i zadymienia do stosowane do
    utrzymania uprawy.

    > ogólnie co i jak z pieczarkami?

    Polecam smażone w panierce.

    --
    ARQ

  • 15. Data: 2015-04-23 10:12:25
    Od: bartek <b...@g...com>

    On 23.04.2015 09:46, ARQ wrote:

    > Nic się nie wytwarza. CO2 się kontroluje by mogło to sensownie rosnąć.

    To znaczy co, wietrzy?
    Grzyby są cudzożywne, nie potrzebują CO2 do fotosyntezy czy wzrostu,
    jedynie go produkują.

    pzdr
    bartekltg

  • 16. Data: 2015-04-23 14:28:34
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    proszę wracać na kierunek pytania...

    czy taka hodowla w baraku nie wybuchnie jak zrobię jakieś zwarcie?

  • 17. Data: 2015-04-23 15:08:44
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    platformowe głupki wrote:

    > czy taka hodowla w baraku nie wybuchnie jak zrobię jakieś zwarcie?

    A czym się przejmujesz, najwyżej będziesz miał grzyb atomowy...

    Piotr