  • 1. Data: 2014-11-29 12:03:43
    Temat: [gd] prosty symulator lotu
    Od: firr <p...@g...com>

    powiedzmy ze wyswiatlanie sceny mam zrobione
    (tj niebo ziemie i samoloty) slabo bo slabo
    ;-)

    co powinien obejmowac bardzo prosty symulator lotu by sie dalo w to zagrac?

    (fir)

  • 2. Data: 2014-11-29 12:17:16
    Temat: Re: [gd] prosty symulator lotu
    Od: g...@g...com

    W dniu sobota, 29 listopada 2014 12:03:44 UTC+1 użytkownik firr napisał:
> [...]
    > ;-)
    >
    > co powinien obejmowac bardzo prosty symulator lotu by sie dalo w to zagrac?

    startowanie, sterowanie, ladowanie i rozbijanie sie
    (no i oczywiscie strzelanie ;])
    fajnie tez by bylo miec jakies mapy z lotniskami, gorami i morzami

  • 3. Data: 2014-11-29 12:35:12
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu sobota, 29 listopada 2014 12:17:17 UTC+1 użytkownik g...@g...com
    napisał:

    > startowanie, sterowanie, ladowanie i rozbijanie sie
    > (no i oczywiscie strzelanie ;])
    > fajnie tez by bylo miec jakies mapy z lotniskami, gorami i morzami

    potrzebny mi jest jakis scenariusz misji
    (do wykonania w dosyc topornej grafice, ale grafike bylbym sklonny olac, wazniejsze
    by ta misja miala jakis sens i sie dala zakodowac nez skomplikowanego ai (wlasciwie
    niemal bez zadnego), jakas obrona naziemna doleciec, cos zrobic i wrocic)

  • 4. Data: 2014-11-29 12:38:28
    Od: g...@g...com

    W dniu sobota, 29 listopada 2014 12:35:12 UTC+1 użytkownik firr napisał:

> [...]
    niemal bez zadnego), jakas obrona naziemna doleciec, cos zrobic i wrocic)

    jezeli idzie o symulatory lotu, to w tych 'powaznych' symulatorach
    samo startowanie i ladowanie to dosc istotne kwestie. nawet gdybys
    chcial je uproscic, warto sie nimi zajac.

    pewnie fajnie by bylo tez dodac opcje strzelania i gry sieciowej,
    i np. cos takiego, ze jak konczy ci sie paliwo albo amunicja, to
    musisz wyladowac w bazie.

  • 5. Data: 2014-11-29 12:54:05
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu sobota, 29 listopada 2014 12:38:28 UTC+1 użytkownik g...@g...com
    napisał:

> [...]
    >
    > pewnie fajnie by bylo tez dodac opcje strzelania i gry sieciowej,
    > i np. cos takiego, ze jak konczy ci sie paliwo albo amunicja, to

    moze i powazna ale nudna, u mnie raczej by sie zaczynalo z powietrza i konczylo w
    powietrzu, pytanie tylko co nalezy zrobic minimalnie by to mialo jakis sens

    aktualnie nie mam na dysku zadnych symulatorow i dawno nie gralem w cos takiego, mam
    cos co sie nazywa hawk x i hawkx 2 ale cholerstwo laczy sie z tym syfem uplayem i tam
    zwisa (kupiona gra ktora nie chce dzialac co za syf)

  • 6. Data: 2014-11-29 13:26:37
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 29.11.2014 firr <p...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > ;-)
    >
    > co powinien obejmowac bardzo prosty symulator lotu by sie dalo w to zagrac?

    Jeden z najprostszych symulatorów lotu.
    http://blog.aerojockey.com/post/iocccsim

  • 7. Data: 2014-11-29 14:29:13
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu sobota, 29 listopada 2014 12:54:05 UTC+1 użytkownik firr napisał:

> [...]

    > aktualnie nie mam na dysku zadnych symulatorow i dawno nie gralem w cos

    Skopiuj to

    http://en.wikipedia.org/wiki/F29_Retaliator

    Działa pod dropboxem.

    Misje typu zestrzel n samolotów, zbombarduj cel, chron swoich...

    Nawet pomysł na prostackie ladowanie można ściagnać.

    pzdr
    bartekltg

  • 8. Data: 2014-11-29 15:01:51
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu sobota, 29 listopada 2014 13:26:53 UTC+1 użytkownik grapeli23 napisał:

    > Jeden z najprostszych symulatorów lotu.
    > http://blog.aerojockey.com/post/iocccsim

    a to ciagle da sie skompilowac i uruchomic pod dzisiejszym linuxem?

    nie mam linuha zainstalowanego, nawet nie umiem obslugiwac, i sie zastanawiam czy
    kiedys w koncu zainstalowac (na ogol jestem zmeczony komputerami, ograniczam sie wiec
    do kodowania w c (co samo w sobie ze wspolczesnymi komputerami (w sensie warstwy ich
    uzywania i obslugiwania) ma niewiele wspolnego) - tak ze linuch pewnie by mnie
    zmeczyl ale
    moze kiedys postawie

  • 9. Data: 2014-11-29 15:35:06
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    > a to ciagle da sie skompilowac i uruchomic pod dzisiejszym linuxem?

    Testowałem na gcc 4.7.3, 4.8.2, 4.9 i działa.
    Potrzebne są dodatkowe dane wejściowe.
    http://www0.us.ioccc.org/1998/horizon.sc
    http://www0.us.ioccc.org/1998/pittsburgh.sc

  • 10. Data: 2014-11-29 15:36:58
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu sobota, 29 listopada 2014 15:01:52 UTC+1 użytkownik firr napisał:

    > a to ciagle da sie skompilowac i uruchomic pod dzisiejszym linuxem?

    make na ubuntu 12 z gcc 4.6 nie działa. Nie rozumie np tej linijki:
    %:define H(x) <st%:%:x##.h>

    Ja też nie ;-)

    pzdr
    bartekltg