    From: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: gdzie kupić pewne, oryginalne żarniki xenonowe
    Date: Mon, 06 Jan 2014 01:05:56 +0100

    W dniu 2014-01-05 19:12, J.F. pisze:

    > Akurat Philips deklaruje ze po 1500h swiatlo ma prawo spascc do 75%.

    Taki spadek jest prawie nie zauważalny. A jeżeli palnik zmienia barwę to
    już padlina.

    > A 1500h to w sam raz 4 lata po godzince dziennie.

    Nie kwestionuję bo nie wnikałem. Możliwe że tak może wychodzić.

    > Zachcialo sie lepszej widocznosci samochodow w warszawskich korkach,
    > to teraz trzeba palniki zmieniac :-)

    Wiesz, gdybym pomykał 70-80% po mieście, to nawet halogenu nie
    potrzebuje. Wystarczała by taka zwykła bańka co była w syrenkach ;)
    Ale w trasach nocnych, nie wiem czy czuł bym się z powrotem komfortowo
    na H4 choć bardzo dobrze wspominam robotę philipsów Blue Vision czy
    Vision plus.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm