  • 11. Data: 2011-07-07 14:45:42
    Temat: Re: gdzie najlepiej owiewki zanabyć po szlifie całkowitym?
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "maverik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Kupujesz oryginały nieuszkodzone i wysyłasz do mnie, po 2ch tygodniach masz
    owiewki zrobione lepiej niż w fabryce. Koszt 2-3 tys. zł zależnie od
    malowania.

    =============

    Nie bardzo rozumiem. Kolega napisał, że nie chce oryginalnych, bo drogie. A
    skoro polecasz mu oryginalne, to nie widzę powodu, żeby wysyłać je akurat do
    Ciebie.

  • 12. Data: 2011-07-07 15:09:52
    Temat: Re: gdzie najlepiej owiewki zanaby? po szlifie ca?kowitym?
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-07 10:54, Viking pisze:
> [...]
    -600RR-05-06-MM175-/280673376328?pt=UK_Motorcycle_Pa
    rts&hash=item41596fd848

    > V-tkacy,
    > no podobno masakra. nie widziałem ich jeszcze.
    >
    > Dzięki Wszystkim za odp. i opinie przekazałem;)

    Troche chinskich plastikow do 600RR PC46 wala mi sie po garazu. Kumplowi
    kiedys kupilim ale mu nie pasowaly wiec leza.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 13. Data: 2011-07-07 15:33:19
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Nie bardzo rozumiem. Kolega napisał, że nie chce oryginalnych, bo drogie.
    > A skoro polecasz mu oryginalne, to nie widzę powodu, żeby wysyłać je
    > akurat do Ciebie.
    -
    Masz rację nie rozumiesz. Oryginały w salonie np obecnie malowanej tu VTR
    SP2 kosztują chyba 16 tys. zł. Same naklejki około 3ch tys. Część owiewek
    zawsze da się uratować, część dokupujesz używanych w dobrym stanie (allegro,
    ebay). Taki komplet wysyłasz do mnie i w cenie często z innymi kosztami za 4
    tys. zł masz profesjonalnie zrobione owiewki lepiej niż oryginane nie
    porównując do chińskiego badziewia. Kolega wyżej pisał o kupnie nowych, ja
    zaproponowałem opcję o której nikt nie wspomniał. Zajmuję się tym 11 lat i
    mimo obecności chińskich owiewek ludzie często wolą wybrać właśnie taką
    opcję.

  • 14. Data: 2011-07-07 18:27:15
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "maverik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    -
[...]
    ===========

    Wszystko jasne. W pierwszej Twojej wypowiedzi zabrakło słowa "używane".

  • 15. Data: 2011-07-07 19:06:19
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-07 20:27, Marcin N pisze:
> [...]
    > opcję.
    > ===========
    >
    > Wszystko jasne. W pierwszej Twojej wypowiedzi zabrakło słowa "używane".

    Podejrzewam iz jednak 90% czytajacych zrozumialo o co chodzilo Maverickowi.

  • 16. Data: 2011-07-07 19:24:29
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > Podejrzewam iz jednak 90% czytajacych zrozumialo o co chodzilo
    > Maverickowi.

    I zauważyło, że od obiadu szacunkowe koszty skoczyły o 1000zł (:

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 17. Data: 2011-07-07 20:14:37
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > I zauważyło, że od obiadu szacunkowe koszty skoczyły o 1000zł
    > (:

    Pojawiło się zainteresowanie to i cena wzrosła ;)

    --

    morghul

  • 18. Data: 2011-07-07 20:49:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-07-07 21:24, Jasio pisze:
    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > I zauważyło, że od obiadu szacunkowe koszty skoczyły o 1000zł (:

    Ja zrozumialem ze pozostale koszty to np. kupno uzywek i pospawanie tego
    co sie da pospawac. No ale przyjebac sie zawsze warto.

  • 19. Data: 2011-07-07 22:35:53
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 188 roku bieżącego, maverik zeznał(a) jak następuje:

> [...]
    > nikt nie wspomniał. Zajmuję się tym 11 lat i mimo obecności chińskich
    > owiewek ludzie często wolą wybrać właśnie taką opcję.

    Znaczy również spawasz te plastiki, podszpachlujesz co trzeba itp ?

    Robisz "zwykłe" malowanie?

    Właśnie jesteśmy z kumplem na etapie szukania lakiernika do jego Kawy,
    z tym że on będzie chciał zwykłe zielone malowanie.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 20. Data: 2011-07-07 22:39:35
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2011-07-07 22:49, Kuczu pisze:

    > Ja zrozumialem ze pozostale koszty to np. kupno uzywek i pospawanie tego
    > co sie da pospawac. No ale przyjebac sie zawsze warto.

    :)nie czytałem bo latałem:) przekaże wszystko zainteresowanemu.)

    pozdr.

    Tomek

    XX Czarnula.