  • 11. Data: 2012-09-30 16:30:13
    Temat: Re: gdzie stare precle sa?
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "TasmaN" ...
    > malo :(
    > Fakt, dlugi czas mnie nie bylo, ale kiedys tu wrzalo wrecz od postow i
    > dyskusji.

    dzieci, zona, praca

    --
    T.F.

  • 12. Data: 2012-09-30 23:03:41
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A w googlach ciezko (przynajmniej dla mnie - lamera) znalezc info, jakie
    > serwery jeszcze dzialaja.

    a ja z miesiąc byłem cicho bo tez nie znalałem - neostrada mnie nie
    wpuszczala. Teraz używa tego: freenews.netfront.net

    b.

  • 13. Data: 2012-10-01 06:30:00
    Od: p...@g...com

    W dniu czwartek, 27 września 2012 19:13:51 UTC+2 użytkownik marvin napisał:
    > Użytkownik "Magic" napisal...

    > Wszystko co dotyczy motocykli zostalo juz omowione i znajduje sie w archiwum

    Podobno kazda epoka dochodzaca do konstatacji, ze wie wszystko i zgromadzila juz
    calosc dostepnej wiedzy, musi upasc. Vide: antyk, sredniowiecze etc.

    ;)

    --
    pzdr.,
    primuss

  • 14. Data: 2012-10-01 07:46:14
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-01 06:30, p...@g...com pisze:

    > Podobno kazda epoka dochodzaca do konstatacji, ze wie wszystko i zgromadzila juz
    calosc dostepnej wiedzy, musi upasc. Vide: antyk, sredniowiecze etc.

    Średniowiecze upadło, bo uznało, że wie wszystko? Toż to ciemne czasy
    były... I co znaczy "upadek średniowiecza"?

    --
    MN

  • 15. Data: 2012-10-01 09:16:14
    Temat: Odp: gdzie stare precle sa?
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    > Podobno kazda epoka dochodzaca do konstatacji, ze wie wszystko i
    > zgromadzila juz calosc dostepnej wiedzy, musi upasc. Vide: antyk,
    > sredniowiecze etc.

    Czy ja wiem... podług mnie średniowiecze dopiero teraz dostaje szwongu ;-)

    zdroofka Johnny

  • 16. Data: 2012-10-01 10:09:27
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Czy ja wiem... podług mnie średniowiecze dopiero teraz dostaje szwongu ;-)

    dokładnie - strasznie duzo ludzi odwykło od samodzielnego myslenia i na
    dodatek są z tego powodu dumni.

    b.

  • 17. Data: 2012-10-01 10:51:52
    Od: Hinek <f...@f...com>

    On Sun, 30 Sep 2012 16:30:13 +0200, "T.F." <t...@U...wp.pl>
    wrote:

    > dzieci, zona, praca

    Wnuki, hemoroidy, emerytura...
    ?

    --
    Hinek

  • 18. Data: 2012-10-01 12:25:59
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Jasio napisał(a):
    > Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    Zadnych capow! :P

    > A ja nie widzę postów zbigiego.
    > Korzystam z news.neostrada.pl
    >
    > Nie dopisuje mi żadnych głupot, ale najwyraźniej nie wpuszcza niektórych
    > postów.

    Hmm... Ten, z ktorego teraz pisze, to byl pierwszy jaki "zadzialal".
    Kiedys news.icm.edu.pl byl dla mnie podstawa ale pozniej (po aferze
    pedofilskiej) przestal rabotac i przesiadlem sie na inne. No i tak
    zostalo. A potem przyszlo duuuzo obowiazkow okolodomowych, wiec kiedy
    niusy.onet.pl zostaly wylaczone, to nawet tego nie zauwazylem.
    Teraz zima idzie, to pewnikiem wiecej ludzi sie pojawi ;)
    --
    zbigi (i stopka zastepcza)

  • 19. Data: 2012-10-01 20:09:40
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "TasmaN" <tasman[@]gsxf[.]pl> napisał w wiadomości
    > Czy stare precle i w ogole czesc userow poprzenosila sie na jakies fora
    > regionalne lub danego modelu moto?
    > Czy moze dzialacie gdzies indziej w ukryciu przed sikaczem? ;) ;p

    Usenet powoli odchodzi w zapomnienie. Chcialem zasubskrybowac pare grup,
    ktore pamietam pare lat wstecz i niektore calkowicie umarly - ani jednego
    postu. Tutaj dzieki scigaczowi jeszcze sie cos dzieje :)

    --
    Drzwo

  • 20. Data: 2012-10-02 08:15:01
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-30 09:58, Magic pisze:

    > Jakoś się jednak przebiłeś ;) No i oidp to zamieniłeś jedne stare capy
    > na inne ... ;)

    Wrzuc do fakju adresy serwerow, co ? :)
    Bo masakra jest, ani icm ani task ani neo nie przyjmuja postow z gugla.
    Chyba.

    pozdr
    newrom