  • 1. Data: 2016-03-14 18:18:12
    Temat: Re: generator
    Od: b...@g...com

    użytkownik J.F. napisał:

    > Jak to wspolczesnie zrobic, bez lamp ?
    > Jakie tranzystory uzyc ?
    >
    > J.

    Opcji jest dużo. Tanio wyjdzie generator przeciwsobny,
    http://mirror.1tbps.org/freeradio/www.pink.art.pl/ra
    dio/circuit/s_n0.html

    Jak bawiłem się przeciwsobnym, nigdy nie spaliłem
    tranzystorów, a w takiej standardowej końcówce
    w.cz przy 0,5W i niedopasowaniu do anteny owszem.

    Może obniżyć f do 10MHz i sztucznie wydłużyć anteny indukcyjnością?

  • 2. Data: 2016-03-14 18:47:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    użytkownik J.F. napisał:

    >Opcji jest dużo. Tanio wyjdzie generator przeciwsobny,
    >http://mirror.1tbps.org/freeradio/www.pink.art.pl/r
    adio/circuit/s_n0.html

    Przeciwsobny bardzo chetnie ... ale to mi na jakis multiwibrator
    wyglada :-)
    Poza tym oni tu wzmacniacz do tego dokladaja, a ja bym najchetniej
    zrobil przeciwsobny generator duzej mocy.

    Przeciwsobny, aby od razu dipol symetrycznie zasilal.

    >Może obniżyć f do 10MHz i sztucznie wydłużyć anteny indukcyjnością?

    IMO - straci wlasnosci demonstracyjne.
    Tu mamy proste dipole, jedna polaryzacja.

    J.

  • 3. Data: 2016-03-14 19:31:54
    Od: v...@g...com

    użytkownik J.F. napisał:

    > Poza tym oni tu wzmacniacz do tego dokladaja, a ja bym najchetniej
    > zrobil przeciwsobny generator duzej mocy.

    Tu nie dokładają.
    http://serwis.avt.pl/manuals/AVT864.pdf