  • 1. Data: 2010-11-26 07:40:43
    Temat: głośno w kabinie - czy to wydech?
    Od: "klechu" <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Wczoraj wszystko normalnie - tzn poziom głośności w kabinie "jak zwykle". Dziś
    rano odpalam auto, dodaję gazu, a tu głośno jak w formule 1. Takie jakby
    buczenie. Podczas jazdy jest najbardziej głośno przy dodawaniu gazu, jak
    puszczę pedał gazu to robi się ciszej. Sam silnik nie pracuje głosniej niż
    zwykle, także podczas "gazowania".
    Czy to będzie jakieś uszkodzenie wydechu?
    Po południu pojadę gdzies na kanał, ale póki co chciałbym wiedzieć czego się
    spodziewać.
    z góry dzięki,
    pozdr
    klechu

  • 2. Data: 2010-11-26 18:04:37
    Temat: Re: głośno w kabinie - czy to wydech?
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

> [...]
    > zwykle, także podczas "gazowania".
    > Czy to będzie jakieś uszkodzenie wydechu?

    U mnie tak było, jak tłumik końcowy zaczął ze starości rozdzielać się na
    dwie części. Czułem się jak w samochodzie po agrotuningu :)

    Piotr

  • 3. Data: 2010-11-26 19:30:36
    Od: muk <n...@m...pl>

    On 2010-11-26 07:40, klechu wrote:

    > Czy to będzie jakieś uszkodzenie wydechu?

    Raczej tak. Miałem identyczną sytuację kiedy urwało się jedno z mocowań
    i rura "latała" sobie luzem.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-11-28 12:31:23
    Od: klechu <k...@g...com>

    On 26 Lis, 19:30, muk <n...@m...pl> wrote:

    > Raczej tak. Miałem identyczną sytuację kiedy urwało się jedno z mocowań
    > i rura "latała" sobie luzem.
    >
    > Pozdrawiam

    Okazało się że rura pomiędzy 1. a 2. tłumikiem oderwała się od strony
    pierwszego. Skończyło się na spawaniu w cenie 50zł , ale pewnie
    następna usterka będzie wymagać wymiany. Dzięki, pozdrawiam
    klechu