  • 1. Data: 2014-05-05 14:31:15
    Temat: gniazdo RJ45 do obudowy
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    istnieje coś takiego jak gniazdo RJ45 do obudowy? gdzie można taki
    kosmos kupić?

  • 2. Data: 2014-05-05 14:31:42
    Temat: Re: gniazdo RJ45 do obudowy
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    już się zamykam, miałem kilka pytań, już nie zakładam wątków,

  • 3. Data: 2014-05-05 21:13:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    tusk, donald tusk wrote:
    > istnieje coś takiego jak gniazdo RJ45 do obudowy? gdzie można taki
    > kosmos kupić?

    hm.....

    pewnie w sklepie... tylko jakim? napewno w mięsnym.

  • 4. Data: 2014-05-05 23:16:25
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-05-05 21:13, Marek Dyjor pisze:

    > hm.....
    >

    > pewnie w sklepie... tylko jakim? napewno w mięsnym.

    Mój profesor mówił, że do spożywczego, ale to chodziło o wzmacniacze
    pomiarowe i inne akcesoria metrologiczne. O gniazdach i wtykach nie
    mówił. Może rzeczywiście w mięsnym się dostanie. Nie wiem. Ja tylko do
    cukierni chodzę po mikrokontrolery i pamięci.

    --
    Michał

  • 5. Data: 2014-05-06 14:14:54
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    Nikt nie widzaiał czegoś takiego?
    jak przymocować gniazdko do obudowy?
    czy tylko klejenie?

  • 6. Data: 2014-05-06 17:02:10
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 06.05.2014 14:14, tusk, donald tusk wrote:
    > Nikt nie widzaiał czegoś takiego?
    > jak przymocować gniazdko do obudowy?
    > czy tylko klejenie?

    Tak trudno wpisać w google "gniazdo rj45 na panel"?
    Pierwszy wynik:
    http://tinyurl.com/kcj5fed
    A tak poza tym w każdym markecie budowlanym dostaniesz gniazda RJ45 do
    montażu na ścianie w puszkach, możesz je sobie przystosować do obudowy.

    Jakub Rakus

  • 7. Data: 2014-05-06 17:53:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Rakus wrote:

> [...]
    > A tak poza tym w każdym markecie budowlanym dostaniesz gniazda RJ45 do
    > montażu na ścianie w puszkach, możesz je sobie przystosować do

    z każdym jego postem upewniam sie że one jest chyba osobą niepełnosprawną...
    :) umysłowo.

  • 8. Data: 2014-05-06 18:39:51
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-05-06 17:02, Jakub Rakus pisze:

    > Tak trudno wpisać w google "gniazdo rj45 na panel"?

    Nie wiem czy to religia zabrania mu korzystania z Google, czy to dla
    niego intelektualnie za trudne. Przez te wszystkie lata korzystania z
    netu nauczył się jedynie zdawania pytań na grupach dyskusyjnych. Co to
    będzie jak grupy całkiem zdechną? Przecież nie będzie pytał na
    elektrodzie, a na jego portalu sam sobie by musiał odpowiadać na pytania.

    Mario

  • 9. Data: 2014-05-06 21:57:56
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    o, zaleciało europą...