  • 1. Data: 2011-05-10 13:58:57
    Temat: gry java
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    przyznajcie sie - w jakie _fajne_ gry na swoich telefonikach gracie
    ?

    Gier multum, ale ktore dobre ?

    Czasem by sie zabilo troche czasu, ale ilez mozna rabac w tego
    tetrisa :-)

    --
    J.

  • 2. Data: 2011-05-10 15:07:32
    Temat: Re: gry java
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > przyznajcie sie - w jakie _fajne_ gry na swoich telefonikach gracie ?
    >
    > Gier multum, ale ktore dobre ?
    >
    > Czasem by sie zabilo troche czasu, ale ilez mozna rabac w tego tetrisa :-)

    Kup sobie iPhone, nie będziesz miał problemu :)

  • 3. Data: 2011-05-10 15:13:59
    Od: Kamikaze <m...@p...fm>

    W dniu 2011-05-10 15:58, J.F. pisze:

    > przyznajcie sie - w jakie _fajne_ gry na swoich telefonikach gracie ?
    snake, sudoku :)

  • 4. Data: 2011-05-10 15:19:38
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Gier multum, ale ktore dobre ?

    Nie gram, ale jak juz masz marnowac czas to polecam:
    - szachy, warcaby
    - qblox
    - milionerzy
    :)

  • 5. Data: 2011-05-10 21:55:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Q" <n...@s...pl> wrote in message news:iqbkvt$eoj$1@news.task.gda.pl...

    > Nie gram, ale jak juz masz marnowac czas to polecam:
    > - szachy, warcaby
    > - qblox
    > - milionerzy
    > :)

    Albo tu http://www.memory-improvement-tips.com/brain-games.h
    tml
    lub tu: http://lumosity.com - te mogą nie być w Java, są na iPhone.

  • 6. Data: 2011-05-11 00:36:13
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 10 May 2011 10:07:32 -0500, Pszemol wrote:

    >Kup sobie iPhone, nie będziesz miał problemu :)

    Nie ma tetrisa ? :-P

    Bo problem jest ten sam - gier pelno, ale ktore warte uwagi :-)

    J.

  • 7. Data: 2011-05-11 12:09:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie ma tetrisa ? :-P
    >
    > Bo problem jest ten sam - gier pelno, ale ktore warte uwagi :-)

    Nie będziesz miał problemu bo z tego co się orientuję, nie obsługuje Javy
    :-)
    Za to na AppStore jest tysiące innych gier. Do wyboru, do koloru...

  • 8. Data: 2011-05-11 13:01:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w

    > Nie będziesz miał problemu bo z tego co się orientuję, nie
    > obsługuje Javy

    Uuu, to nie dobrze .. no ale czego sie po aplu spodziewac.

    > Za to na AppStore jest tysiące innych gier. Do wyboru, do
    > koloru...

    Co nic nie ulatwia - ktore fajne ?
    Bo przeciez nie ta najdrozsza jest najlepsza - tzn "I'm rich".

    J.

  • 9. Data: 2011-05-11 14:25:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w

    > Uuu, to nie dobrze .. no ale czego sie po aplu spodziewac.

    Szczerze mówiąc dopiero jak napisałeś ten wątek to
    wybrałem się na gsmarena.com i sprawdziłem czy mam
    Java - wcześniej mnie to zupełnie nie obchodziło ani
    nie miałem okazji zauważyć że iPhone tego nie obsługuje :-)

    > Co nic nie ulatwia - ktore fajne ?
    > Bo przeciez nie ta najdrozsza jest najlepsza - tzn "I'm rich".

    Ja lubię układankę/łamigłówkę "Geared"
    http://www.148apps.com/app/325793558
    Lubię też łamigłówkę "Cut the rope"
    http://www.148apps.com/app/380293530
    Właściwie w te dwie tylko gram, jeśli gram...

    Moi siostrzeńcy lubią mnóstwo innych gier, ciągle
    są "kłótnie" które dziecko będzie się bawiło iPhonem :-)
    Zainstalowali mi w kwietniu jakieś 20 gier ale
    żadna mi się niestety nie podoba... :-) Np. pieczenie
    wirtualnych ciasteczek.. Albo bieganie chłopkiem
    i zbieranie jakichś punktów "Stylish Sprint"... Lub
    hotel dla psów i kotów. Widownia w wieku 8-11 lat :)

  • 10. Data: 2011-05-11 16:53:03
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F." napisał:

    > przyznajcie sie - w jakie _fajne_ gry na swoich telefonikach gracie ?
    >
    > Gier multum, ale ktore dobre ?

    Te, które do obsługi wymagają najwyżej jednego klawisza. Bo mimo wszystko
    telefon jako gamepad raczej nieszczególnie się sprawdza.
    Dlatego jeśli już coś odpalam, to tylko JAMDAT Air Hockey (inne wersje mi
    "nie leżą")
    http://www.gaminator.tv/gra/1165,Jamdat-Air-Hockey.h
    tml
    lub głupawą, ale mało absorbującą Rats And Spears
    http://www.mobiles24.com/search?keywords=Rats+And+Sp
    ears&c=free-mobile-games&search=GO
    Oczywiście średnio się to nadaje na dotykowce, ale ja zawsze mam gdzieś w
    torbie lub kieszeni jakiegoś SE w charakterze właśnie gameboja, pendrajwa,
    walkmana, pilota, latarki lub otwieracza do piwa.

    JoteR