  • 11. Data: 2007-01-31 15:12:32
    Temat: Re: gtse czy tktelekom?
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    Konrado5 napisał(a):

    > Użytkownik "Mario" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego? Przecież GTS ma do większości serwerów najlepsze pingi co
    > widać na http://noc.gts.pl? Czyżby te pingi były wyprofilowane?
    Popatrz na http://217.153.108.10/matrix/.
    Teraz Wawa -> Katowice prawie 75 ms
    Wawa -> Kielce 63.50 ms
    Wawa -> Łódź 65.3 ms
    Wawa -> Wrocław 61.4 ms

  • 12. Data: 2007-01-31 15:19:16
    Od: Marek Burzyński <m...@c...pl>

    > Dlaczego? Przecież GTS ma do większości serwerów najlepsze pingi

    buhahahahah o mało co nie oplułem monitora ze smiechu...

    ja tez mam takie zobacz:

    C:\Documents and Settings\Marek>ping www.google.com -t

    Badanie www.l.google.com [72.14.221.147] z użyciem 32 bajtów danych:

    Odpowiedź z 72.14.221.147: bajtów=32 czas=3ms TTL=64
    Odpowiedź z 72.14.221.147: bajtów=32 czas=3ms TTL=64
    Odpowiedź z 72.14.221.147: bajtów=32 czas=2ms TTL=64
    Odpowiedź z 72.14.221.147: bajtów=32 czas=3ms TTL=64
    Odpowiedź z 72.14.221.147: bajtów=32 czas=5ms TTL=64
    Odpowiedź z 72.14.221.147: bajtów=32 czas=2ms TTL=64
    Odpowiedź z 72.14.221.147: bajtów=32 czas=2ms TTL=64
    Odpowiedź z 72.14.221.147: bajtów=32 czas=2ms TTL=64
    Odpowiedź z 72.14.221.147: bajtów=32 czas=2ms TTL=64

    Statystyka badania ping dla 72.14.221.147:
    Pakiety: Wysłane = 9, Odebrane = 9, Utracone = 0 (0% straty),
    Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:
    Minimum = 2 ms, Maksimum = 5 ms, Czas średni = 2 ms

    Musualem zacząć takie oszustwo wprowadzić po kilku seansach GTS'u gdzie
    pingi na POLSKIE PORTALE przekraczały 400ms ( z zagranicą to można było
    i 1000 zobaczyć) ...

    --
    Marek Burzyński
    Certified Mikrotik Trainer

  • 13. Data: 2007-01-31 15:28:54
    Od: "Konrado5" <j...@h...ok>

    Użytkownik "Przemysław Gubernat" <r...@W...repcio.net.na.newsach>
    napisał w wiadomości news:epqbl0$ip$1@pyro.tvk.wroc.pl...
    > Wawa -> Kielce 63.50 ms
    > Wawa -> Łódź 65.3 ms
    > Wawa -> Wrocław 61.4 ms
    To czemu jak pinguję z http://noc.gts.pl to do większości serwerów mi
    wychodzą najlepsze pingi?

  • 14. Data: 2007-01-31 20:43:31
    Od: s...@p...onet.pl

    On Tue, 30 Jan 2007 02:46:14 +0100, Wasyl wrote:

    > hej!

    Tez wzielismy 10 Mb od tk na testy, i chyba pozegnamy sie z GTS-em.
    Zreszta, ostatnio slabo w GTS-ie z obsluga klienta, oj slabo..

    strauss

  • 15. Data: 2007-02-01 00:19:09
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Konrado5 napisał:

    > To czemu jak pinguję z http://noc.gts.pl to do większości serwerów mi
    > wychodzą najlepsze pingi?

    Bo nie jest wielką sztuką wygenerować stosowną regułkę na pingi. Mógłbym w
    ciągu kilkunastu minut spowodować, że wszyscy moi klienci będą mieli stałego
    pinga do onetu czy do interii o wartości 5 ms. Albo 1 ms. Zalezy od mojego
    widzimisię. Ale chyba nie o to chodzi?

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 16. Data: 2007-02-01 09:24:24
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...repcio.net.na.newsach>

    s...@p...onet.pl napisał(a):

    > Tez wzielismy 10 Mb od tk na testy, i chyba pozegnamy sie z GTS-em.
    > Zreszta, ostatnio slabo w GTS-ie z obsluga klienta, oj slabo..

    Wiesz w TKT też nie jest różowo :/
    Telefon lokalny (24h) - serwis praktycznie telefonów
    Telefon lokalny (8-15) - osoby kompetentne.

  • 17. Data: 2007-02-01 09:45:04
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Thu, 01 Feb 2007 10:24:24 +0100, Przemysław Gubernat wrote:

    > Wiesz w TKT też nie jest różowo :/
    > Telefon lokalny (24h) - serwis praktycznie telefonów
    > Telefon lokalny (8-15) - osoby kompetentne.

    za to w fTP odcinanie klienta od osob kompetentnych, unikanie
    odpowiedzialnosci przez kogokolwiek i odsylanie na drzewo o nazwie
    "infolinia"

    --
    futszaK
    0601061867

  • 18. Data: 2007-02-01 16:47:37
    Od: "Teodor" <f...@C...pl>

    > Wiesz w TKT też nie jest różowo :/
    > Telefon lokalny (24h) - serwis praktycznie telefonów
    > Telefon lokalny (8-15) - osoby kompetentne.
    Musisz dodać do tego od 15-8 i całodobowo sobota niedziela
    dyżur domowy osoby odpowiedzialnej za sieć
    Zawsze ktoś jest gotowy zrobić zdalny reset.
    W razie zerwania światłowodu w ciągu 2 godzin
    ekipa podejmuje działania zmierzające do naprawy kabla
    bez względu porę dnia czy nocy w każdy dzień roku i miejsce awarii
    --
    Teodor

  • 19. Data: 2007-02-01 19:30:23
    Od: Michal Gawrylczyk <m...@g...pl>

    Teodor napisał(a):
> [...]
    > ekipa podejmuje działania zmierzające do naprawy kabla
    > bez względu porę dnia czy nocy w każdy dzień roku i miejsce awarii

    Taaaak... moze po 2h podejmuja jakies dzialania, ale ile
    trwa naprawa? W sobote 27.01 swiatlowod Warszawa-Gdansk
    naprawiali od 6 rano do 16.

    M.

  • 20. Data: 2007-02-01 21:47:09
    Od: Adam Paluch <a...@-...org.pl>

    Teodor napisał(a):
> [...]
    > ekipa podejmuje działania zmierzające do naprawy kabla
    > bez względu porę dnia czy nocy w każdy dzień roku i miejsce awarii

    to raczej standard u liczacych sie operatorow

    --
    Adam Paluch
    Ex.T.. Sosnowiec