    From: "Heinzkalter" <v...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [gwk] lakier samochodowy w sprayu z dopasowaniem koloru
    Date: Fri, 16 Sep 2011 21:55:21 +0200

    "Shrek" <u...@d...invalid> wrote in message
    news:j50750$orj$1@inews.gazeta.pl...

    > To już lepiej autem;) To tylko kilka drobnych zadrapań - jeszcze bez
    > problemu jeździ;) Znasz może telefon, albo jakieś konkretniejsze namiary?
    > to to http://tiny.pl/h1h75 ?
    >
    > Shrek.

    Tak, to to. Nie jestem tylko pewny czy telefon się zgadza - mam aktualny na
    komorkę 602555621. Jutro ma czynne do 14 chyba. Zrobi napewno od ręki. Ja
    zreszta też tam po farbę jade ale rano bo potem miejscowi blacharze,
    lakiernicy, pachciarze, cwaniaki ze slomczyna beda walić po towar.
    Generalnie jak ktoś jest dobry to musi montować drzwi obrotowe. Zwroć uwagę,
    że pod ladą tam gdzie klient staje lezy mata/dywanik bo pod spodem jest
    przetarta podłoga - to świadczy o jakości i przywiazaniu klientow.

    hk