    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Wed, 6 Dec 2017 12:22:30 -0800 (PST)
    Subject: Re: how 2 code 2 player pong over a network
    From: fir <p...@g...com>

    W dniu środa, 6 grudnia 2017 20:49:34 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:
    > Kiedyś z kolegą tak zrobiliśmy, że sobie napisaliśmy któregoś wieczora
    > ponga na dwa komputery, podłączyliśmy jeden komputer do telewizora
    > i graliśmy jak za "starych dobrych".
    >
    > Opóźnienia w sterowaniu były zasadniczo niezauważalne. Zdaje się, że
    > rzecz była rozwiązana w taki sposób, że mieliśmy dwie aplikacje - klienta
    > i serwera, i dwa klienty były podłączone do jednego serwera. Architektonicznie
    > takie rozwiązanie jest prostsze, i można też łatwo postawić serwer na osobnym
    > kompie, zmniejszając nieuczciwość wynikłą z inercji.

> [...]

    wiem ze na lokalnej sieci opoznienia beda raczej minimalne i mozna je
    najprawdopodobniej olac
    ale ja mowie o przypadku z laczeniem sie miedzy miastami (jak napisalem testowalismy
    to z moją koleżanką-asystentką i dzialalo ale
    opznienie raczej są i trzeba pomyslec jak do tego podejsc

    - najprawdopodobniej sporo ludzi juz ten problem rozwiazalo i sa jakies dobre metody
    ale jak mowi ja sie tym poki nie zajmowalme i teraz czeka mnie rozkminienie tego
    probblemu

    ps prosty prototym samego polaczenia jest napisane mozesz sobie odpalic i nawet
    poeksperymentowac z kodem

    minddetonator.htw.pl/ppt.zip