    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: hybrydy i gps
    Date: Sat, 01 Dec 2018 00:13:51 GMT

    On 2018-11-30, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > mam taki odbiorniczek, co producent mu deklaruje 33h pracy, i na nowej
    > baterii jakos tak mogl byc,
    > a to bateryjka 800mAh.
    >
    > No ale on nie jest zbyt szybki i fixa lapie dlugo ...

    Takie Sony, HX400, nie widze żadnej istotnej różnicy przy nieco
    bardziej intensywnym robieniu zdjęć. To jest ciągle parę godzin pracy
    typu on/off łażenia po zabytkach czy ciekawych miejscach. Wiadomo, że
    zapasowe aku mieć i tak trzeba. Przy mało intesywnym, 2-3 zdjęcia co
    parę dni, to są długie tygodnie na jednym naładowaniu.

    Fixa to to łapie z zimnego startu w 30-50s i potrafi to zrobić w
    samolocie na 10. km, gdzie taki garmin etrex, jeszcze parę lat temu w
    stanie nie był (z zimnego).

    --
    Marcin