  • 31. Data: 2009-10-30 21:04:16
    Temat: Re: iPhone
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Piotr KUCHARSKI wrote:

    > Do androida każdy może dopisać, w odróżnieniu od iphona.

    Sterownik urządzenia można dopisać? Na pewno?

    M.

  • 32. Data: 2009-10-31 00:37:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@l...institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > masz na myśli specjalny czyli microUSB?

    Znaczy, po BT jednak nie mozna?

    TA

  • 33. Data: 2009-10-31 10:02:50
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał

    > masz na myśli specjalny czyli microUSB?

    Dokładnie taki. Pewnie wtyczka sieci zasilającej 240V nie pasowała a każda
    inna jest "specjalna".

    ZK

  • 34. Data: 2009-10-31 10:19:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 11:02:50 +0100, Hektor napisał(a):

    > Dokładnie taki. Pewnie wtyczka sieci zasilającej 240V nie pasowała a każda
    > inna jest "specjalna".

    Ojej.. właśnie sobie usiadłem przytłoczony wyobrażeniem ogromu jego bólu i
    cierpienia, nie wiem jak on przeżyje w tym świecie w którym w zasadzie
    każdy nowy telefon będzie mial tą nietypową i specjalną wtyczkę.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 35. Data: 2009-10-31 12:08:09
    Od: Navy <n...@o...pl>

    WOW - SORKI ŻE KRZYCZĘ, ale nie sądziłem, że do iPhona jest tyleż
    przeciwników co zwolenników

    No cóż jeden lubi synowe, a drugi teściowe!
    ;-)

    ps. dzięki za dotychczasowe info.

  • 36. Data: 2009-10-31 12:14:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 30 Oct 2009 15:41:32 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):

    > A poza Androidem Google'a to kto jeszcze nie chce zezwolić? Bo ja
    > używając róznych Nokii, SE, Samsungów, LG, rónych teleofnów z WM nie
    > spotkałem się właściwie z takim ograniczeniem.

    Bo żadna z tych firm nie osiąga połowy swoich zysków ze sprzedaży muzyki we
    własnym sklepie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 37. Data: 2009-10-31 14:51:32
    Od: Ra <a...@a...com>

    Waldek Godel pisze:

    > masz na myśli specjalny czyli microUSB?

    nie wiem, mam starszą nokię która nie ma microusb więc z pewnym
    zdziwieniem ale przyjąłem bez sprawdzania że taki nowoczesny tel wymaga
    nadal specjalnej przejściówki. A microusb akurat mieliśmy

  • 38. Data: 2009-10-31 16:41:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 15:51:32 +0100, Ra napisał(a):

    > nie wiem, mam starszą nokię która nie ma microusb więc z pewnym
    > zdziwieniem ale przyjąłem bez sprawdzania że taki nowoczesny tel wymaga
    > nadal specjalnej przejściówki. A microusb akurat mieliśmy

    Nie, on nie wymaga przejsciówki, to twój stary telefon wymaga przejściówki.
    microUSB jest obecnie powszechnie przyjętym standardem ładowania, a więc
    też komunikacji z telefonem. Wszystkie nowe telefony najwiekszych
    producentów są już z tym złączem. Nawet HTC się poddało i zrezygnowało ze
    swojego extUSB - Touch HD2 ma już microUSB.
    Bo to jest teraz standard. Ty go po prostu przeoczyłeś, żyjesz jeszcze w
    świecie w którym każdy telefon ma inną ładowarkę. To nic złego, ten świat
    się skończył bardzo niedawno. Ale pora się już przestawić.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 39. Data: 2009-10-31 18:02:01
    Od: "ZeN" <z...@n...pl>

    Użytkownik "Navy" napisał w wiadomości
    > 2. W Nokii do obsługi np. kontaktów mozna wykorzystać PC Suite. W
    > komputerze przygotować można zawartość książki telefonicznej po czym "sru"
    > do telefonu. Czy coś podobnego jest w iPhone? W programie iTunes

    może to:

    http://www.dobreprogramy.pl/iPhone-PC-Suite,Program,
    Windows,12803.html

  • 40. Data: 2009-10-31 21:48:38
    Od: "ALEX John Calder" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > Wtedy wciąż nie da się nic przesłac - system nie ma po prostu
    > stosownego profilu BT i koniec. Dokąd ktoś nie zmodyfikuje systemu i
    > nie dołoży stosownych profili OBEX nie będzie umiał.
    > I sa minimalne szanse, że nawet tabuny pryszczersów bawiące się w
    > ajfonowe chakierstwo sobie z tym poradzą.

    Dzięki. Nie sądziłem że jest aż tragiczny.

    > BTW - jak już pisałem, Android cierpi na dokładnie taką samą
    > przypadłość. Widocznie rynek nie dorósł.

    Wystarczy poczytać grupowego wielbiciela iPhone.

    --
    ALEX John Calder, generał lejtnant, I kod 3613, morderstwo pierwszego
    stopnia sędziego ulicznego