    Date: Fri, 25 Jun 2010 10:16:44 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: ile musi kosztować samochód żeby się nie rozpadł ?

    Michał Gut pisze:
    > za 5kpln znajdziesz z pewnoscia cos w ciekawym stanie - choc wiekowego

    Za 5kpln można kupić w całkiem niezłym stanie Seicento, co ogólnie jest
    niezłym pomysłem, bo nawet wtopienie w egzemplarz wymagający napraw,
    okaże się że części są tanie jak barszcz, a samochód znany na wylot
    każdemu mechanikowi, więc spokojnie można go oddawać również do tych tanich.

    > za 3kpln znajdziesz sporo ofert ale przerdzewialych raczej

    No to już będzie po prostu samochód wymagający stałego wkładu
    finansowego. Po kilku miesiącach okaże się że taniej było od razu kupić
    coś droższego.