  • 11. Data: 2012-08-14 18:46:34
    Temat: Re: instalacja wsk 125 6v
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-14 18:06, Arbiter pisze:

    > Mo?e mi si? miesza? z rometem, ale moim zdaniem tam powinien by? iskrownik
    > osobny i niezale?ny od cewek NN. I wtedy tak jak pisa?e? - kondzio? +
    > przerwywacz i nic wi?cej. Cewka daje iskre po zadzia?aniu przerywacza a
    > gaszenie jest przez zwarcie kabelka z cewki do masy. Wi?c ostatecznie mozna
    > by nic nie pod??cza? z kabli i na samym iskrowniku powinna pali?

    WSK ma pradnice zintegrowana z iskrownikiem. Fakt iz nie dziala
    iskrownik nie oznacza ze pradnica nie daje pradu ladowania. A akumulator
    6V powinien byc i tak i tak na wyposazeniu motocykla WSK. Najlatwiej
    jest zrobic tak jak pisalem i, po odpaleniu, sprawdzic czy jednak
    pradnica jakies prady daje.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2012-08-14 18:47:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    A w ogole to polecam: http://www.wsk125.co.pl/

  • 13. Data: 2012-08-15 22:00:57
    Od: zyleta515 <dibos515@_NOSPAM_gmail.com>

    Kuczu napisal

    > A w ogole to polecam: http://www.wsk125.co.pl/

    wole miec akumulator bo takto musze byc podpiety pod cewki swietlne i nie
    mam swiatel a takto mam swiatla pozadne i iskre:)

  • 14. Data: 2012-08-15 22:09:07
    Od: zyleta515 <dibos515@_NOSPAM_gmail.com>

    zyleta515 napisal

    > Kuczu napisal

    Zobaczcie Panowie moja wsk'e. Teraz trochę inaczej wygląda bo są jeszcze
    lusterka i emblematy:) i jak się prezentuje?
    http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/139712

  • 15. Data: 2012-08-18 11:36:25
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "zyleta515" <dibos515@_NOSPAM_gmail.com> napisał w

    > Zobaczcie Panowie moja wsk'e. Teraz trochę inaczej wygląda bo są jeszcze
    > lusterka i emblematy:) i jak się prezentuje?
    > http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/139712

    fajnie wygląda. Oryginał.

    Gratulacje

  • 16. Data: 2012-08-20 23:24:54
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "zyleta515" <dibos515@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości
    z.pl...
    > zyleta515 napisal

    > Zobaczcie Panowie moja wsk'e. Teraz trochę inaczej wygląda bo są jeszcze
    > lusterka i emblematy:) i jak się prezentuje?
    > http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125/139712

    bez większego dopierdalania się trzeba powiedzieć że wygląda bardzo dobrze.