  • 1. Data: 2014-06-03 21:18:35
    Temat: Re: itaktak
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 3.06.14 21:20, J.F. pisze:

    > czy itaktak.pl dziala ?

    Działa: https://www.itaktak.pl/iboa/auth/auth.html

    --
    collie

  • 2. Data: 2014-06-03 21:20:56
    Temat: itaktak
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    czy itaktak.pl dziala ?
    od paru dni cos mi nie przychodzi haslo, ale jestem administratorem
    konta ...

    J.

  • 3. Data: 2014-06-03 22:08:27
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2014-06-03 21:20, J.F. pisze:

    > czy itaktak.pl dziala ?
    > od paru dni cos mi nie przychodzi haslo, ale jestem administratorem
    > konta ...

    Przenieś tego tak-taka do Virgn - wydasz połowę mniej :-).
    Wszystkie moje i znane mi tak-taki zmigrowały już lata temu, a kiedyś w
    czasach podwójnych doładowań była to taka fajna oferta...

  • 4. Data: 2014-06-03 22:21:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Skylla" napisał w wiadomości

    >Przenieś tego tak-taka do Virgn - wydasz połowę mniej :-).

    Raczej nie.

    Ale ... czy VM ma zdalne zarzadzanie kontem ?
    Zarzadzany telefon jest daleko ...

    J.

  • 5. Data: 2014-06-03 22:56:43
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Ale ... czy VM ma zdalne zarzadzanie kontem ?
    > Zarzadzany telefon jest daleko ...

    Ma klub virgin - takie iboa. Zależy czym chcesz zarządzać...

  • 6. Data: 2014-06-04 08:25:35
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Skylla nabazgrał(a):

    > Przenieś tego tak-taka do Virgn - wydasz połowę mniej :-).

    Patrzyłem i nie opłaca się sorry ...

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 7. Data: 2014-06-04 16:55:40
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Patrzyłem i nie opłaca się sorry ...

    Do każdego doładowania jest 50% na konto główne.
    Musisz mieć dziwny profil używania telefonu, skoro tak-tak jest dla
    ciebie lepszy...

  • 8. Data: 2014-06-05 11:07:40
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Skylla nabazgrał(a):

    > Do każdego doładowania jest 50% na konto główne.
    > Musisz mieć dziwny profil używania telefonu, skoro tak-tak jest dla ciebie
    > lepszy...

    Mam taryfę frii czy jak to się zowie z darmowymi rozmowami do T-Mobile
    (głównie tam mam znajomych/rodzinę) + za 10zł 1GB Internetu na 30 dni.
    Virgin patrzyłem ale nie opłacało mi się ze względu na neta, może coś się
    zmieniło bo nie patrzyłem od jakiegoś czasu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 9. Data: 2014-06-06 18:01:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Do każdego doładowania jest 50% na konto główne.

    Demobilowi zdarza sie 100% :-)

    >Musisz mieć dziwny profil używania telefonu, skoro tak-tak jest dla
    >ciebie lepszy...

    Tato np wygaduje akurat ten pakiet 120 min do wszystkich za 15zl.
    Plus w sieci bezplatnie.
    Tak mu akurat wychodzi, i pasuje do obowiazkowych doladowan.
    W VM byloby podobnie czy nawet troche wiecej.

    Mnie moglaby podpasowac Fri internet, bez potrzeby doladowania co
    chwila :-P

    J.