  • 1. Data: 2010-07-20 16:15:40
    Temat: jak efektywnie spieniężyć SMS Premium 4,88zł?
    Od: z...@o...pl

    szukałem stron dot. sms premium i znalazłem dotpay.pl itp.

    ale mnie NIE CHODZI o to aby sprzedawać jakiekolwiek treści
    czy pliki ani o jakiekolwiek przesyłanie haseł.

    Wysyłam sms za 4,88 stan konta spada z 5,00 do 0,12
    a ja odzyskuję część kwoty wydanej na zakup startera.
    i tylko o to mi chodzi.

    kto i gdzie zaoferuje mi najlepsze stawki?

  • 2. Data: 2010-07-20 18:29:47
    Temat: Re: jak efektywnie spieniężyć SMS Premium 4,88zł?
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > a ja odzyskuję część kwoty wydanej na zakup startera.
    > i tylko o to mi chodzi.
    >
    > kto i gdzie zaoferuje mi najlepsze stawki?

    Dobrze wnioskuję, że prowadzisz jakiś biznes oparty na starterach i smsach
    premium?
    S.

  • 3. Data: 2010-07-20 18:33:59
    Od: z...@o...pl

    > Dobrze wnioskuję,
    NIE

    >że prowadzisz jakiś biznes oparty na starterach
    TAK

    > i smsach premium?
    NIE

  • 4. Data: 2010-07-20 21:08:11
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    > TAK

    No to nas zatrudnij, a nie tak, że mamy pracować dla ciebie za friko ;-)

  • 5. Data: 2010-07-21 07:54:15
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a ja odzyskuję część kwoty wydanej na zakup startera.
    > i tylko o to mi chodzi.
    >
    > kto i gdzie zaoferuje mi najlepsze stawki?

    Jeśli dobrze odczytałem to co napisałeś między wierszami to są podobne
    usługi (nawet kiedys opisywane na tej grupie) tylko że nie poprzez sms a
    poprzez zwykły przelew. "Kupujesz usługę" płacąc przelewem, polegającą na
    przelaniu na inne konto połowy kasy. Wtedy limit 11 zł jest bezprzedmiotowy.
    Może to uprości Twój problem?

  • 6. Data: 2010-07-21 09:04:43
    Od: "Kotlet wołowy" <m...@m...mail>

    z tego ostatnio skorzystalem:
    http://www.sms.pieniazek.biz/
    i wyszlo najtaniej, odradzam sms2cash, maja drozej i dodatkowo
    na wyslany jeden testowy sms za 30 zl otrzymalem zwrot nieprawdilowy numer
    lub tresc
    (sprawdzalemw wyslanych nie mam mowy o pomylce, sprawe zglaszam na policji
    jezeli mi nie zaplaca)

    Dotpay itp odradzam bo musisz od transakcji zaplacic vat i pit wiec wyjdzie
    na to samo a nawet gorzej niz w tych serwisach. ROzliczasz sie z nimi
    prowadzac DG na podstawie faktury vat (wystawiasz im wtedy placa) .

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 7. Data: 2010-07-21 12:29:33
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    z...@o...pl pisze:
    /.../
    > Wysyłam sms za 4,88 stan konta spada z 5,00 do 0,12
    > a ja odzyskuję część kwoty wydanej na zakup startera.
    > i tylko o to mi chodzi.

    Acha. Jak zgaduję, zamawiasz darmowe startery i chcesz je wyczyścić.
    Szukałeś aparatu akceptującego niewyłamane simy - dzięki temu
    wyczyszczone karty by można jeszcze spławić jako nówki nieśmigane.
    Zgadłem?

    ALex

  • 8. Data: 2010-07-21 14:30:29
    Od: z...@o...pl

    > Zgadłem?

    kompletne pudlo :) Jedyną firmą wysyłającą darmowe startery
    jest orange.pl Stan 0,00zł nie ma więc czego czyścić sms-ami

    można oczywiście doladować 5-tką, kupioną np. za 4zł
    i "wyczyścic" sms-em, za który jak ktoś doradza, dostaniemy
    1,50zł. Ekonomiczny bezsens, strata 2,50 zl na starterze

    poza tym "sprzedawanie" pustych starterów jako nówki naraża
    na odpowiedzialność karną a wcześniej np. na utratę zębów

  • 9. Data: 2010-07-21 16:14:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > poza tym "sprzedawanie" pustych starterów jako nówki naraża
    > na odpowiedzialność karną a wcześniej np. na utratę zębów

    Mozna puste sprzedawac jako puste.
    Czyli tak kupuje starter za 5 zl (np. z 1000 sztuk w hurcie po 3 zl -
    strzelam)
    placimy 3.000
    Wysylamy 1000 SMSow, za ktore dostajey 1.500 zl
    Tak wiec mozna probowac sprzedac startery np. po 2 zl za sztuke
    w ten sposob jestesmy do przodu 500 zl,

    z tym, ze:
    - na starterach bedzie tylko 12 groszy - to akurat maly problem, dla
    kupujacego wartosc sama w sobie moze miec posiadanie nowego numeru.
    - wiekszym problemem jest to, ze wraz z wyslaniem SMSa rozpoczyna bieg
    termin waznosci startera

    najlepszym wyjsciem by chyba bylo zrobic podobna operacje ze starterami Play
    Fresh np. za 5 zl - doladowujemy po 6 zl, wysylamy SMSa za 10,98
    jednoczesnie przedluzajac waznosc startera o rok - kupujacy (o ile zalezy mu
    tylko na odbieraniu polaczen) wiec ma nawet lepiej niz po zakupie tego
    startera w sklepie.

    Oczywiscie nalezy tez pamietac
    - o podatkach (VAT, PIT), ktore nieco zmieniaja nasze kalkulacje obnizajac
    jeszcze oplacalnosc przedsiewziecia.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2010-07-21 16:17:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > kompletne pudlo :) Jedyną firmą wysyłającą darmowe startery
    > jest orange.pl Stan 0,00zł nie ma więc czego czyścić sms-ami

    Albo jeszcze lepiej.

    Koles kupuje startery operatora *innego*niz*Play*
    doi z nich kase SMSem Premium, przenosi do Playa (z bonusami) i sprzedaje
    jeszcze nei aktywowane... - ale w takim wypadku znow nie byloby dla niego
    istotne wykorzystanie kart SIM bez ich wylamania z duzej karty SIM...

    Pozdrawiam
    SDD