  • 31. Data: 2009-05-07 11:19:56
    Temat: Re: jak najlepiej oznaczyć moto
    Od: Lama <l...@l...cc>

    K.M.C. pisze:
    > przeciez ryba pochodzi od greckiego crest i oznacza chrzescijanina a nie
    > nurka :/

    Ale co, chrześcijanie nie mogą być nurkami ? :D Może chodzi o głoszenie
    Słowa Bożego pod wodą ? Oj chyba wchodzimy na grzązki grunt. Żeby nie
    powiedzieć mulisty.

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 32. Data: 2009-05-07 11:42:38
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Spider A.J. pisze:
    > "(pj)" <j...@g...com> wrote in message

    > Myslisz ze oni w tym rzymie jakies 2000 lat temu
    > tak wszyscy wedkowali w tych katakumbach?

    z tego co pamietam z "Quo vadis", to raczej sie interesowali zwierzetami
    drapieznymi, a raczej to drapiezniki - nimi... czyli raczej naklejka ze
    lwem by pasowala - ale lew na moto? - bez sensu...

    --

    pozdr
    pj

  • 33. Data: 2009-05-07 11:47:02
    Od: kubek <k...@i...pl>

    On 7 Maj, 09:30, "Darek Mroz" <D...@w...pl> wrote:
    > Witam,
    > Jako praktykujący nurek mam naklejonyna puszce znak ryb.
    > Chciałbym wykonać coś podobnego na moto. Narazie wymiśliłem naklejkę
    > kastomizowaną na tyle kufra, ale to wydaje mi się za skromnie.
    > Czy ktoś testował inne pomysły?
    >
    > pozdrawiam
    >
    > DM

    Ja proponowalbym Ci batyskaf !!!

  • 34. Data: 2009-05-07 11:50:33
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    K.M.C. pisze:

    > przeciez ryba pochodzi od greckiego crest

    to ichtiologia jest krestologią?

    p.s. crest {ang.} to kita, a Kita przecież z Kropką...

    --

    pozdr
    pj

  • 35. Data: 2009-05-07 11:53:11
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    a...@g...com pisze:
    > Weź no po prostu wyklej na kufrze z literek napis
    > "Praktykujący nurek", wtedy każdy będzie wiedział o co chodzi.

    dla pewności dodaj naklejkę - tu masz wzór:
    http://tinyurl.com/conmth

    --

    pozdr
    pj

  • 36. Data: 2009-05-07 12:49:34
    Od: Magic <m...@w...pl>

    (pj) pisze:

    > z tego co pamietam z "Quo vadis", to raczej sie interesowali zwierzetami
    > drapieznymi, a raczej to drapiezniki - nimi... czyli raczej naklejka ze
    > lwem by pasowala - ale lew na moto? - bez sensu...

    Ja na skucie mam, a co.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 37. Data: 2009-05-07 12:51:25
    Temat: [OT] jak najlepiej oznaczyć moto
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    BartekGSXF pisze:

    > Mogles mi nie przypominac !!
    > Jak ja sie ucieszylem, ze multimedia odlaczyly Jetix.
    >
    > BTW
    >
    > PIEP..... bransoletki.
    >
    > :P
    > musialem to powiedziec

    witam w klubie, ale dali jakies inne badziewie zamiast jetixa :D a mojej
    niuni to nie sprawia wielkiej roznicy :D zamiast na jetix.pl loguje si
    ena bloomberg czy siakos tak :D
    a bransoletki sliczne byly ;-) sie musialem nachodzic, zeby to kupic :D

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 38. Data: 2009-05-07 12:53:19
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    BartekGSXF pisze:

    > Taki z niego nurek jak z koziej dupy traba.

    rozumiem - czyli reaumujac - orkiestra podwodna :D

    pzdr
    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.
    www.uarebeautiful.com

  • 39. Data: 2009-05-07 12:55:48
    Od: Magic <m...@w...pl>

    (pj) pisze:

    > to ichtiologia jest krestologią?
    >
    > p.s. crest {ang.} to kita, a Kita przecież z Kropką...

    A Kropka z Kitą to Przecinek.

  • 40. Data: 2009-05-07 12:56:44
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Lama pisze:
    > Ale co, chrześcijanie nie mogą być nurkami ? :D Może chodzi o głoszenie
    > Słowa Bożego pod wodą ? Oj chyba wchodzimy na grzązki grunt. Żeby nie
    > powiedzieć mulisty.

    czasami widuje tzw "nurków" pod kosciolem, na wino zbieraja - to o to
    chodzi? ;-)

    pzdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.