  • 1. Data: 2016-06-29 22:45:53
    Temat: Re: jak unieruchomić silnik spalinowy?
    Od: m...@o...pl

    W dniu wtorek, 27 listopada 2007 12:42:56 UTC+1 użytkownik Jacek Ostaszewski napisał:
    > Dobrydzień!
    >
    > Pytanie teoretyczne: jest kilkanaście pojazdów, i trzeba je szybko i
    > łatwo unieruchomić. Czy współczesne silniki są tak samo wrażliwe na
    > cukier w paliwie jak te sprzed kilkudziesięciu/kilkunastu lat? Diesel i
    > benzyna bez różnicy?
    > Co tam się dzieje? Karmel zaciera tłoki, czy może współczesne oleje
    > sobie z tym poradzą? A jeśli tak, to czym je pokonać?
    >
    > --
    > JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

    szkło wodne

  • 2. Data: 2016-06-30 09:41:53
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > --
    > JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

    >szkło wodne
    govno tam! najepsza jest cierpliwosc.
    po 9 latach auto zgnije i unieruchamianie silnika straci sens.

  • 3. Data: 2016-06-30 09:42:16
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-06-29 o 22:45, m...@o...pl pisze:
    > W dniu wtorek, 27 listopada 2007 12:42:56 UTC+1 użytkownik Jacek Ostaszewski
    napisał:

    z drzewa spadłeś czy sortowanie ci się rozjechało?:)))))))))))))))))

  • 4. Data: 2016-07-01 22:25:29
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-06-30 o 09:42, sirapacz pisze:

    > z drzewa spadłeś czy sortowanie ci się rozjechało?:)))))))))))))))))
    Pewnie to "życzliwy" sąsiad ;)

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 5. Data: 2019-05-18 13:24:20
    Od: p...@g...com

    Cześć. Nie wiem czy ktoś to jeszcze czyta ale mam podobną sytuację. Muszę komuś dać
    nauczkę bo spuszcza mi paliwo z motocykla pod blokiem.
    Ryzyko jest takie że to COŚ muszę wlać do swojego baku żeby tamten ku..as sobie
    ponownie ściągnął z mojej maszyny i wlał do swojej.
    Monitoring chwilowo nie wchodzi w grę, nie wiem kto to jest a obawiam się że jeżeli
    zabezpiecze wężyk cybantem to mi pajac przetnie przewód i nigdzie nie pojadę. Jak
    narazie to zdejmuje sobie przewod z gaźnika i obchodzi się bez uszkodzeń instalacji.
    Chce któregoś dnia podjechać pod dom, wje..ać coś deskretnie do baku i zostawić tak
    aż się kolo znów połakomi.

  • 6. Data: 2019-05-18 20:54:25
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-18 o 13:24, p...@g...com pisze:
> [...]
    > Chce któregoś dnia podjechać pod dom, wje..ać coś deskretnie do baku i zostawić tak

    Cukier wsyp :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 7. Data: 2019-05-20 09:31:53
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-05-18 o 20:54, LordBluzg(R) pisze:

    > Cukier wsyp :)

    Guglajac za cukrem w benzynie okazuje się, że cukier silnika za bardzo
    nie zniszczy.

    Ja bym wlał do baku mixolu, albo ropy.

    Silnika co prawda to nie popsuje, ale na pewno będzie dymić, co
    złodziejaszka powinno trochę przystopować w procederze.

    Można i wody dolać. Przy spuszczaniu najpierw pójdzie woda, bo osiądzie
    się na dnie zbiornika. Jak złodziejaszek nie ma przezroczystej bańki, to
    może nie zauważyć i wleje sobie taką wodę do swojego baku. A wiadomo, na
    wodzie nie pojedzie :)

    --
    viktorius

  • 8. Data: 2019-05-20 11:24:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
    ..

    >Guglajac za cukrem w benzynie okazuje się, że cukier silnika za
    >bardzo nie zniszczy.

    Czy tak nie zniszczy ... troche watple.

    >Ja bym wlał do baku mixolu, albo ropy.
    >Silnika co prawda to nie popsuje, ale na pewno będzie dymić, co
    >złodziejaszka powinno trochę przystopować w procederze.

    Ropa dobry pomysl - jak mu nie zapali, to przestanie podkradac.

    >Można i wody dolać.

    Tez dobra.

    Mozna jeszcze nalac benzyny lakierniczej.
    Ta grozi uszkodzeniem silnika ... ale to raczej sporo bakow trzeba
    spalic.
    Ale moze uslyszysz ktory to kradnie.

    A jakis nitrometan ? cos, co by przegrzalo silnik ...

    J.

  • 9. Data: 2019-05-20 12:00:11
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-05-20 o 11:24, J.F. pisze:
    > Użytkownik "viktorius"  napisał w wiadomości grup
    ..

    > Czy tak nie zniszczy ... troche watple.

    https://motofocus.pl/informacje/po-godzinach/50290/c
    ukier-w-baku-zarznie-silnik-prawda-czy-mit
    https://www.auto-swiat.pl/porady/eksploatacja/obalam
    y-mity-sprawdzamy-czy-cukier-w-paliwie-nie-zniszczy-
    silnika/7bqztx0#slajd-3

    W dłuższej perspektywie to i może zakleić conieco, ale do tego czasu
    szkodnik będzie nadal kradł. Tutaj myślę potrzeba czegoś, co od razu
    zadziała, niekoniecznie zepsuje, ale spowoduje że silnik zacznie inaczej
    pracować. Dlatego mój pomysł z wywołaniem dymienia.

    > Ropa dobry pomysl - jak mu nie zapali, to przestanie podkradac.

    Samej ropy nie da rady, bo po zapachu od razu gość się kapnie, że ma coś
    innego w bańce.
    A ropa z benzyną w rozsądnych ilościach nadal będzie mieć zapach
    benzyny, będzie się spalać, ale zadymi. Wiem, bo przez pomyłke wlałem
    taką mieszankę do kosiarki.
    Mieszankę miałem ze spuszczenia z baku po pomyleniu dystrybutorów, miała
    służyć do mycia. Kosiarka odpaliła, ale ilość dymu od razu dała znac,
    żem wlał z niewłaściwej bańki ;)

> [...]
    > Ale moze uslyszysz ktory to kradnie.
    >
    > A jakis nitrometan ? cos, co by przegrzalo silnik ...

    Tak szybko nie przegrzeje, skutki jak z tym cukrem, po jakimś czasie.
    Poza tym wlewając kradziochę do swojego baku na pewno ma tam jakies
    paliwo, to rozcieńcza i opóźnia efekt w czasie.
    Wg mnie ani nitro, ani inne rozpuszczalniki nie przejdą weryfikacji
    nosem. Zapach całkiem inny, koleś od razu się pomiarkuje, jak z ta
    czystą ropą.

    --
    viktorius

  • 10. Data: 2019-05-20 12:40:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
    ..
    W dniu 2019-05-20 o 11:24, J.F. pisze:

    >Wg mnie ani nitro, ani inne rozpuszczalniki nie przejdą weryfikacji
    >nosem. Zapach całkiem inny, koleś od razu się pomiarkuje, jak z ta
    >czystą ropą.

    Ale czy on tak wacha, co tam wlewa ...

    no to jednak woda. Nie smierdzi :-)

    J.